Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@07:09:12 GMT

کتابخانه کانون امام علی (ع) آماده ارائه خدمات 

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۲۶۰۰

کتابخانه کانون امام علی (ع) آماده ارائه خدمات 

حسن بهرامی گفت: شامگاه گذشته با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، امام جماعت و هیئت امنای مسجد، کتابخانه کانون امام علی علیه السلام با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی افتتاح شده و آماده ارائه خدمات می باشد.

«حسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به راه اندازی کتابخانه کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت، گفت: شامگاه گذشته با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، امام جماعت و هیئت امنای مسجد، کتابخانه کانون امام علی علیه السلام با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی افتتاح شده و آماده ارائه خدمات می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت افزود: این کتابخانه در طبقه فوقانی مسجد امام علی علیه السلام قرار دارد و دارای ۳ هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف است.

وی بیان کرد: برای دسترسی بهتر و بیشتر اعضا، کتاب ها بر اساس عناوین دین و مذهب، قرآنی، آموزشی، تاریخی، علوم اجتماعی، علمی و داستانی متناسب با کلیه گروه های سنی، به شکل منظم در ۶۰ قفسه چینش شده اند.

بهرامی اظهار کرد: علاقمندان به عضویت در کتابخانه بایستی سالانه مبلغ ۱۵ هزار تومان را پرداخت کنند تا بتوانند از کتاب های موجود در کتابخانه بهره مند شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام اضافه کرد: همچنین آقایان برای عضویت و امانت کتاب باید روزهای زوج و بانوان نیز باید روزهای فرد و نیم ساعت قبل از اذان مغرب و عشا به فاریابی مسئول کتابخانه مراجعه کنند.

وی با بیان این مطلب که کتابخانه شامل ۲ بخش است، عنوان کرد: بخشی از کتابخانه مختص امانت کتاب است و بخش دیگر مختص قرنطینه کتاب ها می باشند.

بهرامی تاکید کرد: کتاب ها با رعایت کامل نکات بهداشتی امانت داده می شوند و از آنجایی که ویروس کرونا بر روی کاغذ ماندگاری اندکی دارد بنابراین کتاب ها بعد از بازگشت به مدت چند روز در قرنطینه کتاب قرار داده شده و سپس به بخش امانت کتاب باز گردانده می شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام ابراز کرد: محیط کتابخانه روزانه ضد عفونی می شود اعضا حتما باید با ماسک و دستکش در کتابخانه حضور یابند و با توجه به اهمیت حفظ سلامت اعضا، کتابخانه در روزهای با وضعیت قرمز کرونا تعطیل بوده و از ارائه خدمات معذور می باشد.

وی در خاتمه یادآور شد: کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام در نخستین رویداد ملی فهما جزو ۲۰ کانون برتر کشوری شد و از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور مورد تشویق قرار گرفته و به همین منظور از سوی این ستاد ۴ کارتن کتاب کمک آموزشی، ۲ کارتن کتاب عمومی و ۲ کارتن کتاب کودکان به کتابخانه این کانون اهدا شد.
 

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: کتابخانه کتاب کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام کتابخانه کانون ارائه خدمات کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۲۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم

مدیر برق شهرستان قشم با تأکید بر ارایه خدمات ویژه به شهروندان و رفع مشکلات آنها در حوزه برق گفت: امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر در این جزیره است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، اسماعیل سالفی امروز، شنبه، در نشست با شهرداری و مدیر آب و برق سازمان منطقه آزاد قشم، اظهار داشت: یکی از زمینه‌های صرفه‌جویی انرژی در شبکه‌های برق، اصلاح روشنایی معابر درون و بین شهری است که خوشبختانه در این حوزه اقدامات خوبی در قشم انجام شده است.

مدیر برق شهرستان قشم با تشکر از اهتمام شهرداری قشم و آب و برق منطقه آزاد برای رفع مشکلات شهری، به‌ویژه خاموشی‌های معابر سطح شهر، افزود: وظیفه همه ما خدمت‌رسانی مطلوب به مردم در شهرستان است و کارکنان اداره برق با تمام امکانات و توان در حال ارائه خدمات به مردم نجیب این شهرستان هستند.

تعامل و هماهنگی ارگانها تنها راهکار ارایه خدمات مطلوب به شهروندان

شهردار قشم نیز در این نشست بر اهمیت هماهنگی و همکاری میان ادارات مختلف شهری و ارگان‌های ذی‌ربط جهت ارایه خدمات مطلوب به شهروندان تأکید کرد.

میرداد میردادی بیان داشت: تنها با تعامل و هماهنگی می‌توانیم بهبودی مطلوب در خدمات شهری را برای اهالی قشم فراهم کنیم.

وی تأکید کرد: هماهنگی در ارائه خدمات دستگاه‌های دولتی و مدیریت شهری، سیاستگذاری برای انجام خدمات بهینه و ایجاد نگاه مشترک برای توسعه شهری توسط تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌های متولی از جمله رویکردهای مهم مدیریت شهری است که همه ما باید به آن نگاه ویژه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و برق منطقه آزاد نیز در این نشست به اهمیت بهره‌وری و استفاده بهینه از منابع موجود در ارائه خدمات به مردم اشاره کرد و اظهار داشت: با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و بهبود فرآیندها، به دستیابی به خدمات بهتر و مؤثرتر برای جامعه محلی کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/7558/+

دیگر خبرها

  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود