Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع قطری خبر دادند که فرمانده تروریست‌های آمریکایی «سنتکام» با امیر قطر در دوحه دیدار کرده است.

به گزاش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ منابع قطری، امروز (پنجشنبه)، خبر دادند که «کنت مک کنزی» فرمانده تروریست‌‌های آمریکایی «سنتکام» در قصر «البحر» در دوحه با «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر دیدار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری روزنامه «الشرق» قطر، در این دیدار «همکاری‌ راهبردی دو کشور دوست» و «راه‌های گسترش آن بویژه در زمینه نظامی و دفاعی» را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

طبق این گزارش، دو طرف همچنین تلاش‌های مشترک «در زمنیه تقویت امنیت منطقه و ثبات آن» مورد بررسی قرار دادند.

کنت مکنزی در این دیدار از امیر قطر بابت «میزبانی از نیروهای آمریکایی در پایگاه هوایی "العدید" و به خاطر نقش محوری قطر به عنوان شریک اصلی [آمریکا] در زمینه مبارزه با تروریسم» تشکر کرد.

این سفر در حالی صورت گرفته است که فرمانده تروریست‌های سنتکام پیش از سفر به قطر، به کویت، بحرین، اردن، شمال شرق سوریه، لبنان و عراق سفر کرده بود.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده تروریست های سنتکام تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر فرمانده تروریست امیر قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ناگفته‌های فرمانده نیروی هوافضای سپاه از عملیات وعده صادق

تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، عملیات وعده صادق دلیلی بود تا پیمان نصیری قهرمان و مدال‌آور دومیدانی پارالمپیک نشان طلای خود را به سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیم کند.

سردار امیرعلی حاجی زاده در دیداری که به بهانه اهدای مدال قهرمانی پیمان نصیری تدارک دیده شد بود، صحبت‌های جدیدی از عملیات وعده صادق بیان کرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: این عملیات، تنها بخشی از یک نیرو بود، ما از مجموع امکاناتی که تدارک دیده بودیم برای اقدام، ۲۰ درصد از آن را برای این تنبیه به کار گرفتیم.

وی تصریح کرد: برای همین ۲۰ درصد، صف آرایی خیلی عجیب و غریبی شد به‌گونه‌ای که آمریکایی‌ها که گفته بودن دخالت نمی‌کنیم، دخالت کردند و در کنار رژیم صهیونسیتی ایستادند.

سردار حاجی زاده بیان کرد: بسیاری از کشورها از جمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به کمک رژیم صهیونیستی آمدند و آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما، رزم ناوهای خودشان را هم آوردند و آن شب ۲۰ درصد توان یک نیرو در مقابل تمام این‌ها قرار گرفت ولی با این حال این پیروزی بزرگ به برکت خون شهدا، تدبیر رهبر انقلاب و دعا و اراده مردم حاصل شد.

دیگر خبرها

  • فیلم| توهین‌های هیستریک منشه امیر به دانشجویان آمریکایی!
  • ببینید | ناگفته‌های فرمانده نیروی هوافضای سپاه از عملیات وعده صادق
  • ادعای سنتکام درباره انهدام یک قایق سطحی بی سرنشین یمن
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد