Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی برای همکاری و کمک به تعزیرات حکومتی در ساماندهی بازار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با همراه تعدادی از همکاران با سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

این دیدار که به مناسبت اعطای درجه سرداری فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح از طرف مقام معظم رهبری، برگزار شد موضوعات مهم و راهبردی در این شرایط جنگ اقتصادی تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی مدیر کل تعزیرات استان کهگیلویه و بویراحمد اعطای درجه را نشان از ولایت پذیری، اخلاص، صداقت این فرمانده دانست.

سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح هم ضمن خوش آمد گویی به مدیرکل و همراهان و عرض خداقوت از حضور این مجموعه، وی از زحمات بی شائبه مدیرکل خدوم تعزیرات استان و همکاران که میدانی در بازار هستند تشکر کرد و گفت: در این برهه حساس جنگ اقتصادی هر کجا تعزیرات خلعی احساس کرد تیپ ۴۸ سپاه فتح را در کنار خود ببیند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: مقام معظم رهبری یاسوج صالحی سپاه تیپ ۴۸ سپاه فتح فرمانده تیپ ۴۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

او افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها بمنظور برخورد ایجاد ثبات در بازار باحضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجراء می‌شود.

ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی را از جمله اهداف طرح نظارتی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه