Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر فرزین معتمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از روز دوم تیرماه اقدامات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در دستور کار قرار گرفت و با تشکیل مجمع استان، اعضای هیات مدیره استان نیز انتخاب شدند.

وی درباره برگزاری مرحله دوم انتخابات در روز ۲۶ تیرماه، اظهار داشت: پس از برگزاری انتخابات به استناد ماده ۴۸ آیین نامه اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر، نامزدها سه روز مهلت دارند تا اعتراض خود را اعلام کرده و هیات نظارت نیز موظف است تا در مدت زمان تعیین شده از ۳۰ تیرماه تا اول مردادماه نسبت به اعتراض نامزدها رسیدگی نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: هیات نظارت بر انتخابات در روز دوم مردادماه اسامی نهایی را به دبیرخانه پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر اعلام کرده و در نهایت چهارم تا پنجم مردادماه، اسامی نهایی معرفی خواهند شد.

معتمدی گفت: امروز ۲۶ تیرماه ۹۹ تعداد ۱۹ نفر در انتخابات شرکت کردند و از این بین ۶ نفر در استان از سوی شرکت کنندگان انتخاب می شوند که شامل چهار نفر اعضای هیات مدیره و ۲ نفر بازرس هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در ادامه با تاکید بر تعیین شرایط عمومی و اختصاصی اعضای هیات مدیره و بازرسان، افزود: حداقل سن افراد ۲۵ سال و مدرک تحصیلی کارشناسی یا معادل آن است و باید حداقل پنج سال سابقه کار اجرایی داشته باشند و بازرسان نیز علاوه بر موارد توصیه شده لازم است در زمینه امور مالی تخصص لازم را داشته باشند.

وی در پایان گفت: مرحله دوم پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در استان با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی، امروز برگزار و رای گیری در حضور اعضای مجمع استان صورت پذیرفت و اعضای هیات مدیره استان و بازرسان نیز مشخص شدند.

برچسب‌ها سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کرمانشاه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کرمانشاه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کرمانشاه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر اعضای هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، بابک محمودی با اشاره امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته اظهار کرد: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد از چهارم تا ششم اردیبهشت تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی افزود: در این بین نیروهای این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به ۱۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثران توزیع شد.

وی اضافه کرد :۱۰۵ تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثران امدادرسانی کردند.

کد خبر 747792

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود