Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@19:32:14 GMT

عکس ؛ شوخی عجیب سرمربی استقلال با علی کریمی

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۳۵۰۰

عکس ؛ شوخی عجیب سرمربی استقلال با علی کریمی

طولانی شدن مصاحبه امروز علی کریمی با خبرنگاران با واکنش جالب فرهاد مجیدی مواجه شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آخرین تمرین استقلال قبل از سفر به آبادان برای دیدار با صنعت نفت امروز صبح در تهران با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. قبل از شروع تمرین امروز برخی بازیکنان استقلال با خبرنگاران به مصاحبه درباره شرایط تیم پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین صحبت های علی کریمی با خبرنگاران کمی طولانی شد و همین موضوع واکنش فرهاد مجیدی را در پی داشت.

مجیدی وقتی که می خواست تمرین را شروع کند و دید که علی کریمی همچنان مشغول مصاحبه است به شوخی خطاب به او گفت:

«کتاب را ببند و بیا!»

علی کریمی که روحیات خاصی دارد و یکی از فوتبالیست هایی است که بسیار اهل مطالعه و کتابخوانی است امروز به همین خاطر با چنین شوخی ای از سوی سرمربی جوان استقلال مواجه شد. کریمی یکی از نفراتی است که کادرفنی حساب ویژه ای روی او برای مسابقات آینده باز کرده و قطعا در میانه میدان به عنوان یک فرمانده می تواند نقش بزرگی را ایفا کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال علی کریمی فرهاد مجیدی استقلال علی کریمی فرهاد مجیدی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال سپاهان علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروغ عجیب و شاخدار مهناز افشار در گفتگو با دویچه وله فارسی

مهناز افشار (بازیگر ۴۶ ساله سینمای ایران) در مصاحبه با دویچه‌وله فارسی بدون هیچ رودربایستی و خجالتی توی دوربین نگاه می‌کند و می‌گوید: «من در ایران فعال پوشش/حجاب اختیاری بودم … و تبعید شدم»! افشار بعد از مهاجرت از ایران به دنبال حواشی گوناگون اعم از مثبت یا منفی است تا در چشم‌ها باقی بماند. حمایت از فرزند شاه مخلوع، درگیری با دوستان سابق (شبنم فرشادجو) و حضور در تجمعات ضد ایرانی از این جمله موارد هستند.

این صحبت‌ها با واکنش کنایه آمیز کاربران فضای مجازی روبرو شد.

یسرا بخاخ (خبرنگار الجزیره) در واکنش به این مصاحبه افشار نوشت: یکسری مثل خانم افشار همیشه برنده‌اند. در ایران طرف قدرت هستند و از امکانات قدرت بهره‌مند می‌شوند. در خارج از ایران هم جذب اپوزیسون می‌شوند و بازم از قدرت اپوزیسیون استفاده می‌کنند. ابن الوقت‌های زرنگ همیشه برنده.
کاربری به نام مندلسون هم یادآوری کرد: در ایران فعال پوشش/حجاب اختیاری بودم ولی در پرشین گات تلنت حجاب به سر می‌کردم.

 

منبع: برترین ها 

tags # مهناز افشار سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • سوتی عجیب و جالب هنگام مصاحبه در لیگ آرژانتین / فیلم
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • (ویدئو) سانسور‌های عجیبِ صدا و سیما؛از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر
  • دروغ عجیب و شاخدار مهناز افشار در گفتگو با دویچه وله فارسی
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • مروری بر سانسورهای عجیب در صدا و سیما/ از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر (فیلم)
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)