Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@04:42:12 GMT

۱۶۰۰ بسته گوشت مرغ در میامی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۳۶۷۳

۱۶۰۰ بسته گوشت مرغ در میامی توزیع شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرگرد پاسدار غلامرضا جزء بستجانی مسئول بسیج سازندگی سپاه میامی با بیان اینکه این بسته‌ها در بخش مرکزی و کالپوش توسط هشت گروه جهادی توزیع شد گفت: تعداد زیادی افراد به دلیل شیوع بیماری کرونا با مشکلات معیشتی مواجه شده‌اند که نیازاست با مشارکت مردم به آنان کمک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: باتوجه به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه و حل مشکلات نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا، حمایت از اقشار آسیب دیده باید تداوم داشته باشد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه میامی گفت: در مرحله اول کمک مومنانه و رزمایش مساوات ۱۳ گروه جهادی فعال بودند.

سرگرد بستجانی اظهار داشت: همزمان با شیوع بیماری کرونا و وضعیت شهرستان لازم است مردم نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توجه ویژه‌ای نمایند.

او گفت: این بسته‌های غذایی از سوی قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی ناحیه میامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) تهیه شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه میامی ادامه داد: خانوار‌های نیازمند با محوریت مساجد و پایگاه‌های بسیج محلات شناسایی و بسته‌های حمایتی با رعایت اصول بهداشتی بین این افراد توزیع شد.

سرگرد بستجانی اظهار داشت: در راستای مهار بیماری کرونا ۱۰ کارگاه خیاطی تولید ماسک در مرحله اول فعال و ماسک‌های تولیدی توسط گروه‌های جهادی در سطح شهرستان توزیع شد.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رزمایش همدلی کمک مومنانه ویروس کرونا بسته معیشتی بیماری کرونا توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام تقوی گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.   سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.       وی خاطرنشان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین