Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال شهرخودرو گفت: مقابل سایپا باید پیروز می‌شدیم، اما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. تاریخ انتشار: 17:51 - 26 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۶۹۱۴

محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با توقف تیم فوتبال شهرخودرو مقابل سایپا در هفته بیست و چهارم لیگ نوزدهم در مشهد، اظهار داشت: خیلی تلاش کردیم تا پیروز میدان باشیم و می‌توانستیم وقتی سایپا حمله می‌کرد از ضد حملات استفاده کنیم، اما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه در این دیدار در دقیقه ۹۶ گل تساوی را دریافت کردیم و این اتفاق برای ما خیلی ناراحت‌کننده بود.

وی در ادامه در خصوص شرایط شهرخودرو تصریح کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که این بازی، دیدار دشواری برای ما باشد، چون سایپا برای فرار از سقوط آمده بود. اتفاق خوبی که برای ما افتاد و این بود که سپاهان هم مقابل پارس جنوبی جم متوقف شد. دیدار بعدی ما در جم با همین تیم است و کار دشواری پیش‌رو داریم.

هافبک تیم فوتبال شهرخودرو در پایان پیرامون اهداف شهرخودرو برای فصل جاری خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه مدعی اصلی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستیم، به دنبال نایب قهرمانی در لیگ نوزدهم هم هستیم. بعد از دیدار با پارس جم هم یک بازی دشوار با تراکتور داریم، اما این بازی در مشهد است و امیدوارم بتوانیم ۶ امتیاز دو بازی پیش‌رو را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: منفی بودن تست کرونای اعضای تیم فوتبال سایپا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرخودرو محمدرضا خلعتبری شهر خودرو تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا

ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا قرار می گیرد.

طرفداری | ملوان در جام حذفی به مصاف سایپا می رود.

تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و سایپا تهران از ساعت 18:30 روز هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله را اجرا کنند.

قوهای سپید که در ورزشگاه سن سیروس میزبان رقیب خود هستند، برای این مسابقه مصدوم و محرومی ندارند و تمامی بازیکنان در دسترس مهدی تارتار هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!