Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@04:40:31 GMT

محموله کالای قاچاق در هندیجان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۳۷۴۵

محموله کالای قاچاق در هندیجان کشف شد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز پنجشنبه ۲۶ تیرماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

محموله کالای قاچاق در هندیجان کشف شد

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران شهرستان هندیجان با کار اطلاعاتی ۲ دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۳۷۰ دستگاه تلفن همراه، ۴۰ دستگاه تبلت، ۵۱ دستگاه لوازم جانبی، ۴۵ تخته پتو، ۶۷۴ عدد لوازم آرایشی و ۲۰۸ دست ظروف آشپزخانه فاقد مدارک گمرکی کشف شد و در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پدیده قاچاق را تهدیدی جدی برای جهش تولید عنوان کرد و اظهار داشت: همه سازمان‌ها و دستگاه‌های ذیربط باید با این پدیده شوم و خلاف شرع که منطبق برخواست دشمن است، مقابله کنند و عموم مردم خوزستان نیز می‌توانند در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت مجرمانه از سوی قاچاقچیان، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در مرند

سرهنگ اسدیان اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۳ عباسی مرند در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۱۴۷ دست انواع ظروف آشپزخانه خارجی قاچاق به ارزش ۷۰۰میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.

 وی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد اظهار کرد: پلیس در برخورد با قاچاق کالا و اقلام ممنوعه شبانه روز تلاش می‌کند و شهروندان نیز هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان