Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حوالی ساعت ۱۶ عصر روز گذشته (۲۵ تیر) حادثه ریزش آوار  محل احداث چاه جدید در یک پروژه ساختمانی واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان سهروردی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن  ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۵۳ و گروه های امداد و نجات ۱۱، ۱۲ و ۱۳ را به همراه بیل مکانیکی، جرثقیل و خودرو نورافشان به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که این کارگاه ساختمان در مرحله فونداسیون قرار دارد و کارگری حدودا ۲۳ ساله از اتباع کشور افغانستان حین حفر چاهی به عمق حدود ۱۱ متر در زیر آوار محبوس شده است

در بررسی های اولیه آتش نشانان مشخص شد که احتمالا این کارگر جوان در زیر حدود ۷ متر خاک و آوار محبوس شده و به احتمال زیاد در دم جان خود را از دست داده است، با این وجود به سرعت اقدامات خود را آغاز کردند و با ایمن سازی محل اقدام به برداشتن آوار کردند که این عملیات با توجه به جنس خاک و شرایط محیط با دشواری هایی هم روبرو بود.

سرانجام با گذشت بیش از ۱۸ ساعت از شروع عملیات، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه ۲۶ تیر) عوامل آتش نشانی موفق به یافتن این کارگر جوان شده و جسم بیجان او را از زیر آوار خارج کردند که با تحویل وی به عوامل اورژانس مرگ وی تایید شد.

آتش نشانی تهران با تایید این خبر اعلام کرده که جسد به عوامل پزشکی قانونی و محل به عوامل انتظامی تحویل داده شد. همچنین تحقیقات برای علت وقوع این حادثه در حال انجام است.

کد خبر 531528 برچسب‌ها تهران حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تهران حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره عملکرد آتش نشانی قزوین در فروردین ماه سال جاری اظهار کرد: آتش نشانان قزوینی در فروردین سال جاری در ۲۶۸ عملیات حضور داشته‌اند.

وی افزود: تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در فروردین ماه سال ۱۴۰۳، آتش نشانان را به ۲۶۸ عملیات مختلف امداد نجات و اطفا حریق رهسپار کرد که آتش نشانان با اقدام سریع و اعزام به موقع نسبت به رفع خطر و ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی قزوین با بیان اینکه از مجموع عملیات‌های انجام شده ؛۱۷۴ مورد مربوط به حوادث بوده که از این مقدار بیشترین آمار مربوط به حوادث آسانسور بوده افزود: خوشبختانه ۱۱۲ نفر در این عملیات‌ها نجات یافته‌اند.

ململی ادامه داد: همچنین آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۰ گانه این سازمان در ۹۴ عملیات اطفای حریق نیز طی ماه گذشته حضور داشته‌اند که بیشترین آمار با ۲۵ مورد متأسفانه مربوط به حریق منازل مسکونی بوده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی قزوین رعایت توصیه‌های ایمنی را در کاهش وقوع حوادث و حریق بسیار مؤثر دانست و افزود: قطع نمودن انشعابات اصلی برق و گاز در هنگام خروج طولانی مدت از منزل و داشتن یک کپسول خاموش کننده می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش خسارات مالی و حتی جانی برای شهروندان داشته باشد.

کد خبر 6087284

دیگر خبرها

  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • بیرون کشیدن پیکرهای 342 شهید از بیمارستان ناصر در غزه
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه