Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا تحقق اشتغال پایدار روستایی را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

خالد جعفری امروز(26تیر) در پنجمین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان کردستان در محل سالن شهدای گمنام استانداری، اظهار کرد: در سال جاری باید با برنامه ریزی سهم سه و دو دهم درصدی کردستان از طرح اشتغال پایدار روستایی کشور را محقق کنیم و به اهداف مورد نظر برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مرحله بیش از 114 میلیارد تومان تسهیلات با نرخ سود پایین برای اشتغال پایدار روستایی استان در نظر گرفته شده و باید از این فرصت جهت ایجاد فرصت های شغلی روستایی به ویژه روستاهای مناطق مرزی استان استفاده کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان ضمن تاکید بر لزوم ایجاد بانک اطلاعاتی مشاغل پایدار روستایی استان، بیان کرد: در این راستا نهادهای حمایتی استان بایستی با بهره مندی از این تسهیلات در جهت خودکفایی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت خود استفاده کرده و تسهیلات بیشتری را درقالب طرح‌ها اشتغال زای روستایی جذب کنند.

جعفری خاطرنشان کرد: بانک های عامل استان باید تلاش خود برای پذیرش طرح های بیشتر در حداقل زمان ممکن به عمل آورند.

وی در پایان خواستار نظارت دقیق دستگاه‌های اجرایی بر روند پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال زا در مناطق روستایی استان با هدف تحقق کامل اهداف برای اجرای طرح های توجیهی و اشتغال زا در استان شد.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اشتغال اشتغال پایدار روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۴۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران

استاندار مازندران گفت: با شناسایی چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران، برای حل اجرایی آن اقدام عملی مناسبی برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در جلسه رشد اقتصادی این استان در ساری با بیان این‌که تکالیف دستگاه‌های دولتی مازندران برای رشد اقتصادی مشخص شد، اظهار کرد: برای تحقق برنامه‌های دولت جهت دستیابی به رشد اقتصادی و تحقق شعار سال در این استان تلاش مضاعف انجام می‌شود. ‎

وی با تاکید بر این‌که برای گام نخست چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی استان شناسایی شد و اقدام عملی برای حل آن اجرایی می‌شود، گفت: در سال گذشته برای دست‌یابی به رشد اقتصادی اقدامات خوبی در مازندران انجام شد اما هنوز با برنامه‌های دولت فاصله داریم.

استاندار مازندران از واکاوی ظرفیت‌ها و چالش‌های پیش‌روی رشد اقتصادی این استان عنوان و مطرح کرد: بر اساس اولویت‌های تعیین شده با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های موجود موانع تولید یکی پس از دیگری برطرف می‌شود.

نوری با بیان این‌که از هفته آینده برای گره‌گشایی رفع موانع تولید با اولویت کشاورزی با حضور دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود، افزود: این رویه برای دیگر اولویت‌های توسعه مازندران ادامه‌دار خواهد بود.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه تکالیف دستگاه‌های دولتی در خصوص دستیابی به رشد اقتصادی به صورت منطقه‌ای، شهرستانی و زنجیره‌ای مشخص شد، خاطرنشان کرد: اگر اختلافی بین دستگاه‌ها وجود داشته باشد با برگزاری این نشست‌ها موانع برطرف می‌شود.

وی یادآور شد: برای دستیابی به رشد اقتصادی و تحقق شعار سال بر اساس برنامه‌های دولت، تلاش مضاعفی در مازندران انجام می‌دهیم.

کد خبر 747971

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی