Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حمیدرضا رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهارداشت: ۶۰ پایگاه ثابت و سیار اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان کار سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان را برای سال تحصیلی ۹۹ - ۱۴۰۰ انجام خواهند داد.

او  افزود: با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش نگرانی و تردد تعریف شده نو آموزان و والدین آنان روزانه ۲۰ دانش آموز در هر شیفت کاری سنجش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از ۳۶۰ نفر از نیروهای این اداره‌کل از ۲۵ تیر تا پایان شهریور کار سنجش نوآموزان این استان را بر عهده دارند.

او  شناسایی تفاوت‌های فردی در کودکان، شناخت به موقع مشکلات و محدودیت‌های جسمی و جلوگیری از افت تحصیلی را از مهمترین اهداف اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان ورود به مدرسه ذکر کرد.

رخشانی اظهارداشت: ۸۰ هزار نو آموز بدو ورود به دبستان‌های سیستان و بلوچستان سال گذشته زیر پوشش طرح سنجش سلامت جسمی و آمادگی تحصیلی قرار گرفتند.

او بیان کرد: نوآموزان آسیب دیده ذهنی، شنوایی، بینایی، جسمی حرکتی، اتیسم و چند معلولیتی بعد از طرح سنجش به مدارس استثنایی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سنجش سلامت کودکان رعایت پروتکل های بهداشتی نوآموزان پیش دبستانی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل