Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بندرماهشهر، بندر امام خمینی، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از تبعیض در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان مجموعه های وزارت نفت جلوگیری شود، این وزارت در اجرای مسئولیت های اجتماعی خود نیز ضعیف عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرماهشهر، حبیب آقاجری  در نشست اعضای کمیسیون انرژی با بیژن زنگنه وزیر نفت اظهار داشت: چرا از نظر حقوق و مزایا باید بین افرادی که یک کار را انجام می دهند ولی از نظر استخدام متفاوت هستند تبعیض باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتظار می‌رود طبق بند ۱۰ ماده ۶۸  قانون مدیریت خدمات کشوری قراردادها اصلاح و از هرگونه تبعیض در مجموعه‌های مرتبط با وزارت نفت جلوگیری شود.

 حبیب آقاجری  در ادامه بیان داشت: با توجه به نیاز کشور، باید صنایع پایین‌دستی را رونق داد، ضرورت دارد وزارت نفت نیز از این موضوع حمایت کند. 

این عضو مجمع نمایندگان خوزستان، خطاب به وزیر نفت خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حدود ۸۵ درصد امور وزارت نفت در استان خوزستان قرار دارد، این وزارت‌خانه در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی ضعیف عمل کرده است.

نماینده مردم در خانه ملت در پایان عنوان کرد: در این نشست علت تعطیلی شرکت O1 امیدیه را  مطرح و قول فعالیت مجدد این شرکت از وزیر نفت اخذ شد، در خصوص برنامه انتقال گاز میانکوه نیز سوالاتی بیان و قول مساعد تقویت گاز میانکوه از وزیر گرفته شد.


انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزارت نفت امام خمینی تبعیض وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه از صدور احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن برزوئی عنوان کرد: صدور احکام تغییر ضریب و افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی آغاز شده و در حال انجام است. 

 برزوئی افزود: مزایای ناشی از تغییرات حاصله در احکام کارکنان، با حقوق اردیبهشت ماه قابل پرداخت خواهد بود.

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه گفت: فرایند صدور احکام همچنان ادامه خواهد داشت و تلاش می‌شود تا غالب کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی کار معین از مزایای افزایش ضریب سال جاری، در اردیبهشت ماه بهره مند شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه
  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست
  • انتقاد محسن هاشمی از زاکانی
  • تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود
  • وزیر بهداشت عنوان کرد؛ پرداخت فوق‌العاده خاص به کارکنان نظام سلامت در سال جاری
  • پرداخت فوق العاده خاص به کارکنان نظام سلامت در سال جاری
  • پرداخت فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری