Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار خوزستان گفت: اموال تملیکی تعیین‌تکلیف شده با قیمت مناسب به فروش می‌رسد و بخشی از این اموال نیز براساس نیاز مناطق محروم بین نیازمندان توزیع می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، غلامرضا شریعتی در بازدید میدانی از انبارهای استان و کالاهای اموال تملیکی آن اظهار داشت: برای یک سری از این اموال تملیکی رای صادر نشده و با توجه به عدم صدور رای، این اموال متعلق به مردم هستند و ما نمی‌توانیم درباره آنها تصمیمی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رای صادرشده دادگاه درباره دیگر اموال افزود: برای اموالی که رای صادر شده و در اختیار دولت است، باید با برگزاری مزایده و مشخص‌کردن قیمت به فروش برسند.

49 هزار بسته معیشتی با مشارکت خیران بین نیازمندان استان بوشهر توزیع شدستاد اجرایی فرمان امام (ره) 32 هزار بسته مواد غذایی ‌بین نیازمندان البرز توزیع می‌کند + فیلم‌امام جمعه همدان: نیازمند تربیت نیروهای کارآمد و ‌معتقد ‌هستیم

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه این منابع باید به خزانه دولت برگشته داده شود اظهار داشت: بخشی دیگر از این اموال باید در مناطق محروم و حاشیه‌نشین مصرف و توزیع شود.

به گزارش تسنیم، شریعتی در این بازدید بر تعیین‌تکلیف کالای تملیک‌شده تاکید داشت.

انتهای پیام/341/س

R41468/P/S6,57/CT11 واژه های کاربردی مرتبط مناطق محروم محرومیت زدایی بیشتر بخوانید... بنیاد مستضعفان ۸.۲ میلیارد تومان ‌کمک‌هزینه ودیعه مسکن به نیازمندان کردستانی اختصاص داد مرحله جدید رزمایش همدلی و احسان در آذربایجان شرقی برگزار شد/ کمک مومنانه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به ۷۸ هزار خانوار نیازمند رئیس سازمان بسیج سازندگی: دومین مرحله طرح «کمک مؤمنانه» آغاز می‌شود/ یک‌میلیون نیازمند جدید شناسایی شد‌ند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مناطق محروم محرومیت زدایی مناطق محروم محرومیت زدایی بین نیازمندان اموال تملیکی مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ظهر پنج شنبه پس از نظارت میدانی و بازدید از بخش‌های مختلف بندر شهید رجایی راهی انبارهای اموال تملیکی استان هرمزگان شد و روند اجرای دستورات پیشین خود که در راستای ساماندهی و تعیین تکلیف کالاهای متروکه صادر شده بود را به صورت دقیق مورد بررسی قرار داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان این بازدید، از وضعیت ساماندهی کالاها و اقلام در انبارهای تملیکی استان هرمزگان ابراز رضایت کرده و ضمن تاکید بر استمرار این روند گفت: آنچه امروز در انبارهای اموال تملیکی قابل مشاهده است حقیقتاً با گذشته قابل مقایسه نیست.

وی افزود: با تلاش صورت گرفته امروز وضعیت انبارهای اموال تملیکی به حد مطلوبی رسیده است و مشکلات پیشین به حداقل رسیده است.

رئیس قوه قضائیه خطاب به وزیر دادگستری نیز گفت: ضرورت دارد پرونده‌هایی از سازمان اموال تملیکی که در سازمان تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی هستند با سرعت و دقت بیشتری تعیین تکلیف و به سرانجام برسند.

کد خبر 6095057

دیگر خبرها

  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد