Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، از ثبات نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز قیمت هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۱۳ هزار تومان، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۱۷ هزار تا ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و خرده فروشی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تا ۱۹ هزار تومان است.

به گفته وی، نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر ۱۷ هزار و ۵۰۰ تا ۱۸ هزار تومان و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ ۱۸ هزار و ۵۰۰ تا ۱۹ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یوسف خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات در بازار افزود: قیمت هرکیلوگرم سینه با کتف ۲۸ هزار تومان، سینه بدون کتف ۲۹ هزار تومان و فیله مرغ ۴۰ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی درباره آینده بازار مرغ بیان کرد: با توجه به شرایط فعلی عرضه و تقاضا پیش بینی می‌شود که قیمت مرغ زنده به ۱۲ هزار تومان و قیمت مرغ گرم ۱۷ هزار تومان برسد.

وی با اشاره به اینکه امکان عرضه مرغ با نرخ مصوب وجود ندارد، بیان کرد: با توجه به افزایش هزینه‌های تولید امکان عرضه مرغ با نرخ مصوب وجود ندارد و مرغداران همچنان بر نرخ ۱۳ هزار تومانی مرغ زنده اصرار می‌ورزند.

این مقام مسئول در واکنش به عرضه مرغ با نرخ بالای ۱۸ هزار و ۵۰۰ تا ۱۹ هزار تومان گفت: دستگاه‌های ذی ربط به طور دائم بر مغازه‌های سطح شهر نظارت دارند و در صورت عرضه مرغ با نرخ بالای ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان، فروشندگان را جریمه می‌کنند. هر‌چند جریمه تا حدودی بازدارنده است، اما به طور کلی دردی از مردم دوا نمی‌کند چرا که مغازه دار مجدد این جریمه را روی جنس خود لحاظ می‌کند.

وی با اشاره به تخلف برخی مغازه‌ها مبنی بر عرضه مرغ سبز بیان کرد: با وجود اختلاف ۴ تا ۵ هزار تومانی قیمت مرغ سبز با نرخ معمولی، سازمان دامپزشکی باید به این موضوع رسیدگی کند چرا که مرغ سبز واقعی کم است و این سازمان باید برند‌های عرضه مرغ سبز را برای مردم مشخص کند چرا که امکان تشخیص آن در بازار وجود ندارد.

کاهش قیمت تخم مرغ در بازار
یوسف خانی از کاهش ۵ تا ۶ هزار تومانی قیمت هر شانه تخم مرغ خبر داد و گفت: هم اکنون قیمت هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۱۱ هزار تومان معادل شانه‌ای ۲۲ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در پایان تصریح کرد: علی رغم کاهش قیمت، برخی مغازه داران همچنان با نرخ‌های بالا عرضه می‌کنند که این امر اجحاف در حق مصرف کننده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مرغ پارسی خبر گران فروشی عرضه مرغ با نرخ هزار تومان ۱۹ هزار تومان ۱۸ هزار و ۵۰۰ هزار و ۵۰۰ قیمت مرغ ۱۷ هزار مرغ سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی + سایت فروش، قیمت و زمان ثبت نام اردیبهشت ۱۴۰۳

ثبت نام سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی در اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد.

به گزارش ایمنا، عرضه خودروهای وارداتی بر مبنای فرآیند نوبت دهی طرح یکپارچه عرضه خودرو آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

لاماری ایما هیبریدی نیسان سانی وارداتی جهان نوین آریا ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو

متقاضیان محترم سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام نموده و اولویت آن‌ها مشخص شده می‌توانند جهت انتخاب خودرو اقدام کنند.

زمان ثبت نام سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی

ثبت نام برای متقاضیان واجد شرایط از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ در دسترس است.

سامانه ثبت نام خودرو وارداتی

سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به نشانی saleauto.ir مشخصات فنی خودروهای عرضه شده را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

محصولات سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی

متقاضیان محترم می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر را انتخاب کنند لازم به ذکر است هیچ گونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفاً برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ حساب خود را بلوکه کرده‌اند است.

الف- خودروهای دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی:

جدول شماره ۱: قیمت فروش محاسباتی قطعی خودروهای وارداتی در مبادی ورودی واحد: دستگاه / ریال

نام شرکتنشان تجاریمدلقیمت فروش قطعی درمبادی ورودی به ریال
جهان نوین NISSAN SUNNY ۱۱.۰۷۱.۴۰۰.۰۰۰
آرین پارس موتور Lamari EAMA HEV ۱۵.۴۳۴.۰۰۰.۰۰۰
بی ام کارز Hongqi EQM۵EV (خودرو برقی) ۱۸.۰۵۴.۶۰۰.۰۰۰

تبصره: قیمت مندرج در جدول شماره ۱، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … به قیمت‌های فوق اضافه می‌گردد که واردکنندگان با رعایت آئین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام نموده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام نمایند.

ب- خودروهای دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی:

جدول شماره ۲- برآورد قیمت فروش محاسباتی علی الحساب خودروهای برقی وارداتی در مبادی ورودی واحد: ریال / دستگاه

نام شرکتنشان تجاریمدلقیمت فروش علی الحساب در مبادی ورودی به ریال
معین خودرو ایرانیان Honda ENS1 (خودرو برقی) ۱۸.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰
ایران خودرو Luna GRE (خودرو برقی) ۹.۴۵۰.۰۰۰.۰۰۰
جزییات ثبت نام خودرو وارداتی

تبصره ۱ - قیمت علی‌الحساب اعلام شده، قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد. واردکنندگان می‌توانند پس از فراخوان اولیه و با دریافت ۵۰% قیمت علی الحساب نسبت به انعقاد قرارداد با متقاضی اقدام نمایند

تبصره ۲ - قیمت قطعی خودروهای مذکور پس از ارائه کلیه مستندات و مدارک مثبته و بر اساس آخرین ضوابط و مقررات تعیین و متعاقباً در سامانه بارگذاری خواهد شد.

تبصره ۳ - عدم واریز وجه در هر یک از مراحل ذکر شده و حداکثر ۵ روز پس از فراخوان صورت گرفته، به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت بندی سامانه خودروهای وارداتی حذف می‌گردد.

تبصره ۴ –کلیه شرکت‌های واردکننده می‌بایست مطابق آئین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو نسبت به تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان اقدام نمایند در صورت تأخیر در تحویل و … قراردادهای مذکور مشمول جرایم مندرج در آئین نامه فوق خواهند شد.

تبصره ۵ - تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس رتبه ثبت‌نامی قبل متقاضی و اولویت انتخابی خودرو انجام می‌گیرد.

تبصره ۶ - آن دسته از ثبت نام کنندگان خودرو وارداتی که در مراحل قبل انتخاب خودرو انجام داده و در پرتال خود گزینه عدم تخصیص را مشاهده می‌نمایند، در صورت تمایل نسبت به خودروهای ارائه شده در جداول فوق در این مرحله خودرو جدید انتخاب کنند.

تبصره ۷ - اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح حسب ماده ۱۹ آئین‌نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات برعایدی سرمایه در اختیار نهادهای ذیربط قرار می‌گیرد.

کد خبر 751023

دیگر خبرها

  • سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی + سایت فروش، قیمت و زمان ثبت نام اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودروهای برقی وارداتی چند ؟ / برای ثبت‌نام مرحله اول تا فردا فرصت دارید
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزئیات
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • عرضه خودروهای برقی آغاز شد
  • عرضه روایت ترس سربازرس مگره در بازار نشر
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود