Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: مراحل مربوط به عرضه سهام دو باشگاه با سرعت و دقت در حال انجام است و طبق زمان‌بندی هیئت عالی، واگذاری انجام خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، علی پروین، پیشکسوت پرسپولیس ظهر امروز (پنجشنبه) با حضور در ساختمان وزارت ورزش و جوانان، با مسعود سلطانی فر دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که با حضور سرپرست پرسپولیس انجام شد، وزیر ورزش و جوانان توضیحاتی در خصوص مراحل خصوصی سازی و عرضه سهام استقلال و پرسپولیس ارائه داد و گفت:

مراحل مربوط به عرضه سهام دو باشگاه با سرعت و دقت در حال انجام است و طبق زمانبندی هیئت عالی واگذاری انجام خواهد شد.

سلطانی فر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص افزایش سرمایه دو باشگاه، گفت:

دو ورزشگاه شهید درفشی فر و شهدای گمنام به پرسپولیس و کمپ مرحوم ناصر حجازی و شهید مرغوبکار به استقلال واگذار شد تا افزایش سرمایه مطلوب این دو باشگاه انجام شود. این در حالیست که انجام امور مربوط به ثبت سند در حالت عادی بیش از دو سال زمان نیاز داشت ولی با تلاشی که انجام دادیم، این مسیر با سرعت طی شد و ثبت سند این ورزشگاه ها انجام گرفت.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان می توانست درصدی از سهام دو باشگاه را همچنان در اختیار داشته باشد، افزود:

بنای ما واگذاری تمام و کمال این دو باشگاه بود. به این ترتیب صددرصد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس عرضه و به مردم واگذار می شود.

سلطانی فر پس از توضیحات علی پروین در خصوص وضعیت معیشتی برخی پیشکسوتان گفت:

آمادگی داریم مسائل درمانی پیشکسوتانی که مشکلات معیشتی دارند را از طریق صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان پیگیری کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در شرایط تحریم بدون پرداخت یک ریال از منابع دولتی و عمومی استقلال و پرسپولیس را اداره کرده ایم، گفت:

پرداخت بدهی‌های انباشته و به جا مانده از قبل و نیز تامین منابع مالی مورد نیاز از بخش خصوصی و درآمدزایی‌های پایدار اقداماتی بودند که در این سال‌ها برای دو باشگاه انجام دادیم و در این بین هم تفاوتی بین دو باشگاه قائل نشدیم، هر کاری برای استقلال انجام دادیم، برای پرسپولیس هم انجام شد و بالعکس.

علی پروین نیز در این دیدار، گفت:

آقای سلطانی فر، من به شخص شما به دلیل اقداماتی که انجام داده اید علاقه دارم. هیچ زمانی شرایط مالی استقلال و پرسپولیس به این میزان خوب نبود. امروز هر دو باشگاه ۷۰ درصد از مطالبات فصل بازیکنانشان را پرداخت کرده اند؛ این در حالیست که تا چند سال قبل در انتهای فصل بازیکنان ۳۰، ۴۰ درصد بیشتر از حقوقشان را نمی‌گرفتند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان در مورد خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت:

برای ما اثبات شده که برای واگذاری عزم جدی دارید. معتقدم خصوصی سازی هر دو باشگاه را نجات می دهد. پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس قطعا در این مسیر شما را حمایت می کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال علی پروین استقلال پرسپولیس علی پروین لیگ برتر استقلال و پرسپولیس وزیر ورزش و جوانان سهام دو باشگاه خصوصی سازی سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید

به گزارش "ورزش سه"، حسین پورحمیدی، گلر تیم تراکتور، چهاردهمین کلین‌شیت فصل خود را مقابل استقلال انجام داد و در کنار حسین حسینی در صدر جدول کلین‌شیت حضور پیدا کرد و در پنج‌هفته پایانی لیگ برتر رقابت جالبی بین این دو گلر وجود خواهد داشت.

پورحمیدی پیش از بازی با استقلال در جام حذفی مقابل ذوب آهن ستاره تراکتور بود و با درخشش در ضربات پنالتی توانست این تیم را به مرحله بعدی جام حذفی ببرد و پس از آن هم در بازی با استقلال دروازه خود را بسته نگه‌ داشت.

گلر تیم تراکتور در بازی با استقلال با خروج‌های مناسبی که داشت موقعیت‌های خوبی را از مهاجمان استقلال گرفت، او روی توپ‌های ارسالی و پاس‌هایی که در عمق داده می‌شد از دروازه خود خارج می‌شد و خیال مدافعان این تیم را از حضور یک گلر آماده پشت سر خودشان راحت‌تر کرده بود تا با تمرکز بیشتری در زمین مسابقه به میدان بروند.

اوج درخشش او در بازی با استقلال روی موقعیت تک به تک با مهرداد محمدی بود که با واکنش سریع و شیرجه زمینی سریع توانست ضربه محمدی را مهار کند و یک موقعیت فوق‌العاده را از آبی‌های تهران بگیرد.

پورحمیدی پس از 3 بازی متوالی که موفق به کلین‌شیت نشده بود در بازی با استقلال این کار را انجام داد و توانست چهاردهمین کلین شیت فصل خود را رقم بزند.

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید