Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@17:24:00 GMT

توزیع بخشی از اموال تملیکی بین نیازمندان خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۵۰۰۵

توزیع بخشی از اموال تملیکی بین نیازمندان خوزستان

استاندار خوزستان گفت: پس از بازدید از انبار قضائی ستاد نظارت گمرکات خوزستان و اموال تملیکی تصمیماتی جهت توزیع بخشی از این اموال در مناطق حاشیه نشین و محروم خوزستان گرفته شد.

غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از انبار قضائی ستاد نظارت گمرکات خوزستان و انبار کالاهای اموال تملیکی خوزستان در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای بخشی از این کالاهای موجود در انبار هنوز رأی صادر نشده و تا قبل از صدور رأی چون کالاها متعلق به مردم و صاحبان آن است، نمی‌توانیم در آن تصرف کنیم تا رأی دادگاه صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آن بخش از کالاها که رأی دادگاه برای آنها صادر شده دیگر در اختیار دولت است و از اردیبهشت ماه برنامه‌ریزی شده بود که از این محل درآمدهایی به دولت تعلق بگیرد.

استاندار خوزستان گفت: بنابراین باید سریع اقدامات لازم را انجام و با تقسیم بندی این کالاها با رأی دادگاه در قالب چند بخش موضوع را به تهران اعلام کنیم که در مزایده به فروش برسد.

وی عنوان کرد: اکثر موجود این انبارها شامل اجناس بسیار باقیمتی است که ارزش دارد و باید این منابع را به خزانه بیت المال و دولت برگردانیم، بخشی از آنها نیز باید به اشکال مختلف از جمله امانی برای نیازهای محلی استفاده شود.

شریعتی اذعان کرد: امروز طی تماس تلفنی با رئیس سازمان اموال تملیکی خواستار توزیع بخشی از این کالاها در مناطق حاشیه نشین و محروم به صورت کمکی یا با هزینه‌های پایین، اهدای جهیزیه و امثالهم شدیم که موافقت شد تا در حد امکان این کار را انجام دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اموال تملیکی خوزستان استاندار خوزستان غلامرضا شریعتی اموال تملیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان

ایسنا/خوزستان معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از بهبود پایداری شبکه برق منطقه دشت آزادگان با تعویض زنجیره مقره‌های خط شمال غرب ـ سوسنگرد خبر داد.

علی اصغر خدامراد منگری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در قالب پروژه‌های نگهداری، تعمیرات، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه، ۴۸۹ زنجیره مقره پرسلینی خط ۲۳۰ کیلوولت شمال غرب ـ سوسنگرد با زنجیره مقره سیلیکونی تعویض و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: علاوه بر تعویض زنجیره مقره، تعداد ۳۸۷ خار ضد پرنده نیز در این خط ۲۳۰ کیلوولت نصب شده است.

خدامراد منگری با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه حدود هشت میلیارد تومان بوده است، عنوان کرد: این اقدامات باعث افزایش پایداری و کاهش خاموشی‌های ناخواسته ناشی از پدیده گرد و خاک و افزایش ضریب اطمینان و بهبود پایداری شبکه برق خصوصا منطقه دشت آزادگان خواهد شد.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • مزایده هفت هزار تن چای خارجی اموال تملیکی
  • مزایده ۷ هزار چای تن خارجی بلاتکلیف
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • ۱۶ میلیارد تومان حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی استان تهران ثبت شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران