Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@07:12:34 GMT

محمد نادری آماده بازی با فولاد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۵۱۷۹

مدافع چپ تیم پرسپولیس آماده دیدار برابر فولاد خوزستان است.

به گزارش ورزش سه، او که از ناحیه کشاله ران آسیب دیدگی داشت و دو بازی قبلی پرسپولیس را از دست داد، حالا آماده حضور در میادین شده و باید دید که یحیی گل‌محمدی از این بازیکن استفاده میکند یا نه.


باتوجه به غیبت نادری، پرسپولیس در دو بازی اخیر بازیکنان غیرتخصصی را در سمت چپ خط دفاعی به کار گرفت و البته خلیل زاده و ربیع خواه که دو دفاع چپ پرسپولیس بودند، نمایش درخشانی را مقابل ماشین و شاهین ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نادری فصل پیش در بازی با فولاد نخستین حضورش در ترکیب اصلی سرخپوشان را تجربه کرد و با تصمیم اشتباه داور، یک خطای پنالتی در کارنامه اش ثبت شد و حالا در این دیدار امیدوار است که بازگشت خوبی را داشته باشد.

 

محمد نادری پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد نادری پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با توجه به محرومیت دانیال اسماعیلی فر، هنانوف با آمادگی کافی در تمرینات حاضر شده است و احتمال دارد برای دقایقی برابر آلومینیوم به بازی گرفته شود تا در شرایط مسابقه قرار گرفته تا در غیاب دانیال اسماعیلی‌فر مشکلی برای همراهی پرسپولیس برابر سپاهان نداشته باشد.

بنابر روایت فرهیختگان، آخرین بازی وحدت برای پرسپولیس، در دیدار مقابل نساجی بود که پس از آن با تغییرات کادرفنی و مصدومیت، این مدافع تاجیک دیگر نتوانست برای پرسپولیس بازی کند اما احتمالا در دیدار های پیش رو فرصت بازی پیدا خواهد کرد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899590

دیگر خبرها

  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس