Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید سیروس پورموسوی پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل شهر خودرو افزود: در ابتدا از مدیریت باشگاه پارس جنوبی قدردانی می‌کنم که در این شرایط سخت و حساس سکان هدایت پارس را به من سپردند.

وی بیان کرد: تیم پارس جنوبی باتوجه به شرایطی که در چند هفته گذشته داشته بازیکنان باتجربه تیم باید نقش آفرینی بیشتری در بازی‌های پیش رو داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورموسوی اظهارامیداوری کرد با روندی که در برابر شهر خودرو در پیش خواهیم گرفت تیم پارس جنوبی با کیفیت بهتری  مسابقات باقیمانده لیگ را به اتمام برساند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در ارتباط با بازی تیمش برابر شهر خودرو گفت: انتخاب سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی جدید شهر خودرو به  افزایش جذابیت‌های بازی فردا کمک بیشتری کرده است.
وی افزود: بازیکنان پارس مصمم هستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند و عملکرد درخشان خود در بازی هفته گذشته برابر سپاهان اصفهان را تکرار کنند.

پورموسوی در پاسخ به این سوال که چقدر به بقای پارس جنوبی در لیگ برتر امیدوار هستید، پاسخ داد: واقعیت این است من به بقا فکر نکردم بیشتر دنبال این هستیم که جایگاه خودمان را نسبت به جایگاه کنونی ارتقا دهم.

وی گفت: شرایط سخت است اما تیم و بازیکنان خوبی داریم و بچه‌هایی که در پارس جنوبی هستند قابلیت فنی زیادی دارند و توان این را دارند که از رتبه سیزدهم بالاتر باشند.

پورموسوی افزود: امیدوار هستم که هواداران هر چند نیستند اما قلب‌شان با ما باشد و دعای خیر آنها بدرقه راه بازیکنان باشد.

پارس جنوبی جم و شهر خودرو جمعه شب در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در جم به مصاف یکدیگر می‌روند.

پارس جنوبی جم با ۲۱ امتیاز و یک بازی کمتر اکنون در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد.

برچسب‌ها سهراب بختیاری زاده سید سیروس پورموسوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سهراب بختیاری زاده سید سیروس پورموسوی سهراب بختیاری زاده سید سیروس پورموسوی پارس جنوبی جم شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوب گفت: با برنامه‌ریزی و اقدام‌های شاخص در سال ۱۴۰۲، دوره تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه کاهش یافت و بیش از ۴ میلیارد مترمکعب گاز به تولید این مجموعه افزوده شد.

به گزارش شانا، احمد باهوش در این باره توضیح داد: با کاهش دوره تعمیرات اساسی از معادل ۱۵ روز توقف کامل مجتمع به حدود ۹ روز در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، که همسو با برداشت حداکثری از مخزن مشترک پارس جنوبی انجام شد، بیش از ۴ میلیارد مترمکعب به خوراک مجتمع و تولید گاز افزوده شد.

وی افزود: تولید و تزریق گاز شیرین سراسر پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی به خطوط سراسری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن، بیش از ۳ درصد افزایش تولید داشت که این موضوع با انجام اقدام‌های نوآورانه، استفاده ۹۰ درصدی از کالاهای ایرانی و تلاش و مجاهدت کارکنان و متخصصان ثبت شد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تولید گوگرد مرغوب دانه‌بندی‌شده پارسال در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه بیش از ۶۴۰ هزار تن بود که این مقدار، افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت. 

به گزارش شانا، پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکوهای سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت شد که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی، بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب در مجتمع پارس جنوبی شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

دیگر خبرها

  • نکونام: با وجود غفلت، 3 امتیاز ارزشمند گرفتیم
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • بایدبه بهترین شکل لیگ رابه اتمام برسانیم/دیدار با پیکان دشوار است
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی