Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاوه ستوده، پزشک تیم فوتبال استقلال توضیحاتی را در خصوص وضعیت پزشکی سلامتی بازیکنان این تیم ارائه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاوه ستوده در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال در خصوص وضعیت بازیکنان این تیم اظهار داشت:

بازیکنانی که تست کووید آنها مثبت شده بود، ۲ روز متوالی تست گرفتیم. بعد از تأئید سلامتی‌شان، به تمرینات اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:

زمانی که تست‌های ما مثبت شد، اگر همان موقع به قرنطینه می‌رفتیم و مانند تیم فوتبال عمل می‌کردیم، تماس کمتر می‌شد و آلودگی بین بچه‌ها منتقل نمی‌شد، اما سازمان لیگ و فدراسیون پزشکی – ورزشی خواستند که در آزمایشات صحه‌گذاری شود.

وی ادامه داد:

ما اکنون دو بازیکن کوویدی داریم. سیاوش یزدانی و عارف غلامی در قرنطینه هستند. امیدواریم بین بازیکنان دیگر انتقال صورت نگیرد و تلاش می‌کنیم همه بازیکنان در سلامت باشند و تا آنجا که بتوانیم برای سلامتی بازیکنان پروتکل‌ها، مراقبت‌ها و فاصله‌گذاری‌ها را رعایت می‌کنیم. 

پزشک تیم استقلال در اشاره به انتقال ویروس کرونا در افراد عنوان کرد:

این ویروس می‌تواند دو علائم خفیف باشد یا علائم پیش‌رونده داشته باشد که منجر به بستری در آی‌سی‌یو یا فوت شود. باید دید تا چه حد در بازیکنان انتقال یافته است. اگر خدای ناکرده ریه درگیر شود و ضایعاتی ایجاد شود، بازیکن نمی‌تواند به فوتبال برگردد، ممکن است روی عضلات قلب تأثیر بگذارد و مشکلات قلبی و تنفسی ایجاد کند. تأثیر این ویروس در بدن اشخاص متفاوت است.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال کاوه ستوده لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا

پدرو روچا روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا می نشیند.

طرفداری | سرنوشت صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا حداقل برای چند ماه آینده مشخص شد.

با اعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا، پدرو روچای 69 ساله که از سپتامبر گذشته و پس از استعفای لوییس روبیالس به عنوان رئیس موقت این فدراسیون مشغول به کار بود، امروز با رای اکثریت اعضا به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد. بدین ترتیب پدرو روچا تا سپتامبر 2024 یعنی زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا، بر این منصب خواهد ماند.

سپتامبر سال گذشته پس از قهرمانی تیم ملی زنان اسپانیا در جام جهانی، لوییس روبیالس رئیس وقت فدراسیون فوتبال اسپانیا در حرکتی جنجالی برخورد بسیار صمیمانه و شگفت انگیزی با اعضای تیم ملی و به خصوص جنیفر هرموسو داشت که حتی تعجب بازیکنان را هم برانگیخت. همین مسئله باعث محرومیت و سپس استعفای لوییس روبیالس از سمت خود شد. از آن زمان تا الان روچا که در کنار روبیالس نایب رئیس فدراسیون بود، به صورت موقت روی صندلی ریاست فدراسیون نشست.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!