Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- رافائل گروسی، مدیر آژانس بین المللی انرژی اتمی، به ایران هشدار داد با وضعیت بدی روبرو خواهد شد اگر همچنان مانع بازرسی از تأسیسات اتمی مشکوک خود شود.مدیر آژانس بین المللی انرژی اتمی که این اخطار را در گفتگو با وال استریت جورنال به جمهوری اسلامی ایران داده، اضافه کرده است : "بر ضرورت مطلق حل هر چه سریعتر این مسئله تأکید می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ایران می خواهم که به بازرسان آژانس اجازه بدهد که از تأسیسات یاد شده بازدید کنند." رافائل گروسی دو هفته به جمهوری اسلامی مهلت داده تا بازرسی از تأسیسات خود را میسر گرداند. او همچنین گفته است که پایان دادن به توسعۀ سلاح های اتمی مهمتر از حفظ توافق اتمی با ایران است.یکی از تدابیری که مدیر آژانس بین المللی انرژی اتمی طی هفته های آینده اتخاذ خواهد کرد آگاه کردن دولت های عضو آژانس از نقض معاهدۀ اتمی توسط ایران است. از جمله نتایج این تدبیر تقویت موضع آمریکا در سازمان ملل برای تمدید تحریم های تسلیحانی علیه جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.ماه گذشته آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارشی به شورای حکام این نهاد گفت که حکومت ایران ماه ها است که از بازرسی دو نمونه از تأسیسات نگران کنندۀ  خود جلوگیری به عمل می آورد. گزارش آژانس بین المللی اتمی بعید ندانسته که این تأسیسات محل ذخیره و بازپروری ترکیبات اتمی و حتی غنی سازی اورانیوم باشند.پیشتر آژانس بین المللی انرژی اتمی هشدار داده بود که ذخیرۀ اورانیوم غنی شدۀ ایران با غلظت غیرمجاز پنج برابر بیش از حد تعیین شده در توافق اتمی با این کشور است. 

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آژانس بین المللی انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، «شتر و آسیابان» عنوان مجموعه‌ای از سه فیلم کوتاه عروسکی پویانمایی شامل «جایگزین»، «کشاورز و ربات» و «سپید بالان» به کارگردانی عبدالله علیمراد است که به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۳، ۲۰۱۱ و ۲۰۲۲ میلادی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شیوه استاپ‌موشن تولید شده است.

از این مجموعه در بازار فیلم هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن در کشور فرانسه رونمایی شد.

این مجموعه چندی پیش نیز در بخش غیر رقابتی بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش، بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن «مکنِس» مراکش، جشنواره «بلک مووی» سوییس، بخش مسابقه «مخاطبان بزرگسال» بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم سینمای آسیایی «وزوول» کشور فرانسه حضور داشته است.

سومین دوره جشنواره سینمای مستقل «کازابلانکا» از ۳ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۱۹ تا ۲۵ آوریل ۲۰۲۴) در شهر کازابلانکا کشور مراکش در حال برگزاری است.

کد خبر 6090020

دیگر خبرها

  • امیر جدیدی در نقش منصور بهرامی ایفای نقش می‌کند
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • صدور دستور اصلاح قبوض گازبهای تأسیسات گردشگری به یک‌چهارم
  • اصلاح قبوض گازبهای تاسیسات گردشگری و صنایع‌دستی
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا
  • ناامیدی رژیم صهیونیستی از شکست طرح بین‌المللی‌اش برای توقف فعالیت آنروا