Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@17:30:41 GMT

عزیز معبودی در بطن لحظه جنجالی(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۵۳۶۹

عزیز معبودی کاپیتان ماشین سازی روی دفع توپ در دقیقه ۷۰ بازی مقابل ذوب آهن سروصدای زیادی را در ورزشگاه ایجاد کرد.

به گزارش ورزش سه، در حالی که ذوب آهن با محوریت قاسم حدادی فر و دانیال اسماعیلی فر سراپا حمله است، توپی از میانه میدان روی دروازه ذوب آهن ریخته شد که این توپ با دخالت یکی از بازیکنان در محوطه جریمه با برخورد با سینه عزیز معبودی به میانه میدان برگشت داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این لحظه کادرفنی و نیمکت ذوب آهن و همچنین بازیکنان به نیت پنالتی شروع به فریاد زدن کردند و از داور خواستند تا چهارمین پنالتی بازی را این بار به نفع ذوب بگیرد. نکته جالب این که وقتی دوربین روی چهره لوکا بوناچیچ سرمربی کروات ذوب هم رفت، او هم همین درخواست را از داور مسابقه داشت. با این حال در بازبینی صحنه مشخص شد که توپ با دست عزیز معبودی برخوردی نداشته و اعتراض ذوب آهنی ها بی مورد بوده است.

 

 

اگر داور این صحنه را پنالتی می‌گرفت، به این معنا بود که معبودی در دومین بازی متوالی روی سه پنالتی علیه ماشین سازی نقش آفرینی کرده است.

البته در بازی پرسپولیس پنالتی ماشین سازی روی علیپور را نه معبودی که اتابک زارعی دیگر مدافع ماشین به پرسپولیس داد اما در این دیدار و در نیمه اول پنالتی ذوب آهن روی خطای معبودی روی اسماعیلی فر رقم خورد.

ماشین سازی تبریز عزیز معبودی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز عزیز معبودی عزیز معبودی ماشین سازی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ هوادار پرسپولیس و سپاهان محروم شدند!

به گزارش "ورزش‌ سه"، در این رای که به محکومیت هوادار جنجالی سپاهانی تاکید شده، دو تیم باید فصل آینده مقابل هواداران زن بازی کنند و البته چندین هوادار دو تیم نیز به مدت یک ماه از حضور در استادیوم محروم شده‌اند.

جعفر شهبازی، مصطفی کباری، صادق طاولی، امیر فریدونی، مجتبی علیمردانی، داود معصوم دوست، باقر جلیل‌پور، محسن کاظمی، میلاد خانه‌ساز طوسی و محمد علی طهرانی، ابراهیم بابایی، مهدی مهدی خانی و امید فروتن افرادی هستند که یک ماه حق حضور در استادیوم‌های فوتبال سراسر کشور را ندارند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای صدور حکم دیدار جنجالی سپاهان و پرسپولیس این بار روش متفاوتی را در پیش گرفته و علاوه بر محروم کردن ۱۳ هوادار جنجالی دو تیم، بازی رفت و برگشت فصل آینده سرخپوشان و طلایی‌پوشان تهرانی فقط در حضور هواداران زن برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۱۳ هوادار پرسپولیس و سپاهان محروم شدند!
  • استقلال از داوری طلبکار شد: پنالتی روزبه سوخت!
  • چهارمین نمایشگاه گلخانه‌سازی، گل و گیاه چهارمحال و بختیاری
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل