Web Analytics Made Easy - Statcounter

افاضلی 3 امتیاز حساس خارج از خانه را در دیار زاینده‌رود و طی یک بازی پرحاشیه دشت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ذوب‌آهن پس از یک تساوی و سه باخت طی چهار هفته متوالی که آنها را به منطقه سقوط نزدیک کرده بود، در دیدار اخیرش برد ارزشمند و پُر گلی برابر شاهین شهرداری به دست آورد تا به رده دهم جدول صعود کند اما ماشین سازی مانع از تحقق رویای گاندوهای اصفهانی شد تا شاگردان هومن افاضلی با دو امتیاز بیشتر از ذوبی‌ها در رده دهم و یک پله بالاتر از رقیب اصفهانی جا خوش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




ذوب آهن 1

گل: ایوان مارکوویچ (41)

 

ماشین سازی 2

گل: قائم‌خواه (46)

دارکو (51) گ.ب.خ
 

سبزپوشان اصفهانی ابتدا در دقیقه ۴۱ از روی نقطه پنالتی توسط ایوان مارکویچ به گل رسیدند اما در لحظات پایانی این نیمه، قائم اسلامی‌خواه بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم و در دقیقه ۵۱ دارکو، بازیکن تعویضی ذوبی‌ها به اشتباه دروازه خود را باز کرد تا ماشین‌سازی برنده این دیدار باشد.

همچنین بازیکنان ماشین‌سازی در دقیقه ۲۹ یک پنالتی را از دست دادند.

ذوب‌آهن از دقیقه ۸۱ و ماشین‌سازی از دقیقه ۸۳ با اخراج قاسم حدادی‌فر و عزیز معبودی ۱۰ نفره شدند. در این دیدار جنجالی که با قضاوت ترابیان همراه بود، میزبان به شدت به عملکرد داوری اعتراص داشت زیرا ۲ گل این تیم در نیمه نخست و نیمه دوم به اشتباه مردود اعلام شد.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۵۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا‌ در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف خیرونا رفته و شروع این بازی جذاب آغاز شد تا دو تیم کار را با تساوی 1-1 دنبال کنند.

بارسا که بازی را هجومی آغاز کرده بود خیلی زود به گل رسید. لامینه یامال در میانه میدان توپ را در اختیار داشت و نگاهی به سمت خط دفاعی حریف انداخت تا متوجه حرکت آندریاس کریستنسن شد.

کریستنسن ارسال دقیق یامال را کنترل کرد و در آستانه ورود به محوطه جریمه فضا را مناسب دید تا توپ را با ضربه پای راست به گل تبدیل کند. این گل در حالی به سر رسید که تنها دو دقیقه و ۳۰ ثانیه از بازی گذشته بود.

بارسا با این گل انگیزه زیادی گرفت و به این فکر بود که با حملات بیشتر این اختلاف را بیشتر کند اما خیرونا غافلگیرکننده ظاهر شد و خیلی زود به گل تساوی رسید.

درحالیکه دوربین‌های تلویزیونی هنوز بازپخش صحنه گل بارسا را نشان می‌دادند، خیرونا روی یک حمله حساب شده گل زد و در دقیقه سه و ۴۰ ثانیه به گل تساوی رسید.

مارتین بعد از نفوذ به خط دفاعی بارسلونا موفق شد از سمت راست محوطه جریمه توپ را به سمت دروازه بفرستد که آرتم دووبیک در رقابت با رونالد آرائوخو با سر به این توپ ضربه زد و دروازه بارسا را باز کرد.

دیگر خبرها

  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه