Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@02:26:36 GMT

آزمایش واکسن کرونا وارد مرحله پایانی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۵۶۶۵

آزمایش واکسن کرونا وارد مرحله پایانی شد

به گزارش افکارنیوز،

«سینوفارم» شرکت داروسازی دولتی چین، روز پنجشنبه از آغاز سومین و آخرین مرحله آزمایش بالینی واکسن ضد کرونا خود با همکاری مشترک شرکت هوش مصنوعی و محاسبات ابری مستقر در ابوظبی بر روی ۱۵ هزار داوطلب در امارات متحده عربی خبر داد.

اخبار بین الملل- آشیش کوشی، یکی از مدیران شرکت گروه ۴۲ امارات گفت این مطالعه که از روز چهارشنبه آغاز شده است اولین آزمایش فاز سوم یک واکسن غیر فعال شده در جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واکسن‌های غیرفعال شده به خوبی شناخته شده اند و در برابر بیماری‌هایی مثل آنفلوانزا و سرخک استفاده می‌شوند.

این در حالیست که هنوز واکسن ضد کرونا برای استفاده تجاری مورد تایید قرار نگرفته است. طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی، در حال حاضر ۲۳ واکسن ضد کرونا در جهان در حال آزمایش بالینی است که سه مورد آن‌ها در حال یا آغاز آزمایش مرحله سوم و نهایی در فاز بزرگتری هستند.

گزارش‌ها حاکی از آن است شرکت سینوفارم، امارات متحده عربی را انتخاب کرد، زیرا حدود ۲۰۰ ملیت مختلف در آنجا ساکن هستند و تمرکز آن بر تحقیقات پزشکی و مبارزه با بیماری همه گیر است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: واکسن ضد کرونا آنفلوانزا امارات متحده عربی چین سازمان بهداشت جهانی هوش مصنوعی واکسن کرونا واکسن ضد کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در ادامه رقابت‌های تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش عربستان، نوشاد عالمیان در مرحله ۱/۳۲ پایانی در مصاف با کائو چنگ جو از چین تایپه که رنکینگ ۲۹ دنیا را در اختیار دارد با حساب ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله ۱/۱۶ پایانی شد.

عالمیان گیم اول را با نتیجه ۱۱ بر ۹ به حریف چین تایپه‌ای واگذار کرد، اما در گیم دوم ۱۱ بر ۷ موفق شد بازی را به تساوی یک بر یک برساند.

بازی در گیم سوم بار دیگر به سود حریف قدرتمند چین تایپه‌ای به اتمام رسید و نتیجه بازی در این گیم ۱۱بر ۸ به سود کائو چنگ جو به اتمام رسید.

در گیم چهارم این نوشاد عالمیان بود که قاطعانه ۱۱ بر ۲ به پیروزی دست یافت و کار را به گیم پنجم کشاند.

پینگ‌پنگ باز برجسته کشورمان با برد قاطعانه ۱۱ بر ۴ در گیم سرنوشت ساز پنجم موفق شد در مجموع با حساب ۳ بر ۲ حریف قدرتمند خود را شکست دهد و به مرحله ۱/۱۶ پایانی راه پیدا کند.

عالمیان در این مرحله با برنده دیدار لیانگ جینگ کون از چین و دنیل هابسون از اتریش دیدار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ارتش اسرائیل رسما آغاز مرحله عملیات زمینی به شرق رفح را اعلام کرد
  • وزوز گوش نشانه کاهش شنوایی
  • اولین داروی رشد دندان آزمایش می‌شود
  • فردا، مهلت پایانی مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • اتحادیه اروپا تحقیقات جدیدی را در مورد سیاست‌های انتخاباتی متا آغاز خواهد کرد
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران