Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، ابراهیم قدمنان اظهار کرد: از روز جمعه ۱۵ تیرماه بعد از اطلاع از مفقود شدن یک زن جوان که به همراه گروه طبیعت‌گردی به ارتفاعات جهان‌نما این شهرستان سفر کرده بود، نیرو‌های مختلف از جمله هلال‌احمر، پلیس، کوهنوردان، نیرو‌های محلی و... وارد منطقه شدند و عملیات جستجو را روزانه به‌طور مستمر انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: تاکنون تا شعاع چندین کیلومتر منطقه به‌طور کامل جستجو شد، اما هیچ اثری از این فرد مشاهده نشد.

فرماندار کردکوی خاطرنشان کرد: عملیات جستجو همچنان تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد؛ البته از امروز تعداد نیرو‌های امدادی حاضر در منطقه کمتر شده است.

قدمنان افزود: اگر تا شنبه همچنان به نتیجه نرسیدیم، جلسه مدیریت بحران را تشکیل خواهیم داد و در خصوص ادامه داشتن عملیات جستجو تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه گزینه‌های مختلف را دنبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: علاوه بر عملیات جستجو، دستگاه‌های امنیتی نیز از روز اول پیگیر موضوع هستند.

به گزارش ایسنا، پنجشنبه ۱۴ تیرماه سها رضانژاد - ۲۷ ساله - به همراه گروهی از طبیعت گردان از تهران به منطقه جهان نما در ارتفاعات کردکوی در غرب گلستان سفر کرد. به گفته اعضای این گروه، وی از صبح جمعه بعد از خارج شدن از چادر دیگر برگشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سوال از رئیس جمهور رضا عسگری طرح مالیات بر خانه های خالی جنگ قره باغ سها رضانژاد کردکوی عملیات جستجو ارتفاعات جهان نما سوال از رئیس جمهور رضا عسگری طرح مالیات بر خانه های خالی جنگ قره باغ عملیات جستجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، سید علیرضا رسولی گفت: در ادامه هدایت آب‌های سطحی محله امامشهر و نهایتاً خیابان شهید شریف موضوع هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد تا بعد از سه راهی استقلال در بلوار جمهوری، روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد.

وی ضمن تأکید بر حساسیت این فاز از طرح، گفت: به دلیل وجود تأسیسات متعدد زیربنایی در این محور، همچنین ترافیک این چهارراه، این پروژه با دقت بیشتر انجام خواهد شد و انشاالله با حوصله و همراهی همشهریان این مهم طی ۲۰ روز آینده نهایی خواهد شد.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد افزود: طول اجرای لوله گذاری در این مرحله ۳۵۰ متر و با دو خط لوله ۶۰۰ کاروگیت؛ پس از حفاری و تثبیت بستر و بتن ریزی انجام می‌شود.

رسولی با اشاره به ضرورت اجرای این طرح، ادامه داد: بر اساس شیب طبیعی زمین، بخشی از روان آب‌های بالادست از منطقه چهار شهرداری وارد این منطقه می‌شود که باید با کنترل مسیر حرکت آن، مشکلات حاصل از این مساله را کاست.

دیگر خبرها

  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل
  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند
  • جنبش‌های اخیر در دانشگاه‌های جهان نتیجه عملیات وعده صادق
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است