Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد رنگی تهرانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دو ماهه اول سال، کارگاه‌های تولیدی نبات و آب نبات، شکر مورد نیاز خود را از بازار آزاد تهیه کردند و قیمت شکر نیز از ۶۵ هزار ریال به ۸۳ هزار ریال رسید.

وی ادامه داد: افزایش قیمت شکر، شرایط ناشی از شیوع کرونا و کاهش مشتری باعث نیمه تعطیل شدن بسیاری از کارگاه‌های تولیدی نبات و آب نبات در مشهد شد و میزان کار مجموع کارگاه‌های نبات و آب نبات در سه ماهه نخست امسال ۵۰ درصد کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتحادیه صنف نبات و آب نبات مشهد گفت: خوشبختانه اواخر خرداد ماه شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران هزار تن شکر به صنف نبات و آب نبات مشهد به قیمت هر کیلوگرم ۶۳ هزار ریال اختصاص داد و سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز دو هزار تن شکر به قیمت هر کیلوگرم ۶۷ هزار ریال در تیرماه به این صنف اختصاص داد.

رنگی افزود: اختصاص سهمیه شکر باعث به کار افتادن دوباره کارگاه‌های تولید نبات و آب نبات در مشهد شد و در صورتی که دولت به توزیع شکر طرح تنظیم بازار ادامه دهد قیمت شکر در بازار آزاد نیز به قیمت دولتی آن خواهد رسید.

وی ادامه داد: با این که در سه ماهه نخست امسال برخی کارگاه‌های تولیدی نبات و آب نبات به صورت نیمه تعطیل درآمده بودند اما حقوق کارگران آنها به طور منظم پرداخت شد.

مشهد دارای ۳۵۰ کارگاه تولیدی نبات و آب نبات مجوز دار و ۵۵۰ فروشگاه عرضه این محصول است.

برچسب‌ها مشهد ستاد تنظیم بازار شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران شکر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد ستاد تنظیم بازار شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران شکر مشهد ستاد تنظیم بازار شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران شکر هزار ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد

محمدهادی محمدی معاون شهردار و رئیس سازمان اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد گفت: براساس بند "د" تبصره "۵" بودجه ۱۴۰۲ کل کشور، به شهرداری‌ها مجوز داده شد تا اوراق مشارکت برای احداث خطوط ریلی، خرید اتوبوس و بازسازی بافت فرسوده پیرامون حرم مطهر رضوی (ع) و احیا و بازسازی بافت فرسوده شهری منتشر کنند

او افزود: خوشبختانه توانستیم از ۳۰ هزار میلیارد تومان اوراق ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان یا به عبارتی بالغ بر ۲۱ درصد اوراق را به مشهد اختصاص دهیم.

معاون شهردار و رئیس سازمان اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد ادامه داد: از این میزان اوراق، هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان شامل هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به خطوط ریلی و ۳۰۰ میلیارد تومان به خرید اتوبوس اختصاص یافته است که ۵۰ درصد آن را دولت پرداخت می‌کند.

محمدی مقدم بیان کرد: همچنین چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از اوراق به نوسازی بافت‌های فرسوده تعلق گرفت که شامل دو هزار میلیارد تومان برای بازسازی بافت پیرامون حرم رضوی (ع)، هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی بافت‌های فرسوده عامل، آبکوه و میدان شهدا و ۱۵۰ میلیارد تومان برای خط سه قطار شهری منتشر می‌شود.

او تصریح کرد: این میزان اوراق برای اولین بار در مشهد منتشر شد و رکورد خوبی محسوب می‌شود، زیرا سال گذشته سه هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان و سال ما قبل آن در حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان انتشار داده شد.

معاون شهردار و رئیس سازمان اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد تاکید کرد: در سال ۱۴۰۲ سه هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان از اوراق جذب شده که در ساخت و احداث خطوط ریلی قطار شهری و نیز ساماندهی بافت‌های فرسوده، وکیل آباد، عامل و ثامن هزینه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه به کارگران ساختمانی استان کردستان
  • قطع سهمیه خودرویی «مادران» و «فرسوده‌ها»؟
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • بر طرف شدن مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای در مشهد
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد