Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سخنگو و عضو هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن در واکنش به داوری دیدار با ماشین‌سازی گفت: این داور باید نقره‌داغ شده و براى همیشه از داورى فوتبال کنار گذاشته شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن، احمد جمشیدى ضمن اعلام این مسئله که چه کسى جوابگوى مردم اصفهان خواهد بود در حالى که در بازى با ماشین‌سازى تبریز تیم داورى رسماً و علناً سر تیم فوتبال ذوب‌آهن را برید، اظهار داشت: واقعاً بایستى به حال فوتبال ایران تأسف خورد، اتفاقاتى که در بازى ذوب‌آهن با ماشین‌سازى رخ داد به‌ هیچ‌وجه قابل پذیرش براى مردم شریف اصفهان، کارگران و پرسنل زحمتکش کارخانه و باشگاه ذوب‌آهن و همچنین عدالت‌خواهان جامعه فوتبال ایران نیست و نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وى ادامه داد: کمیته داوران، سازمان لیگ برتر و فدراسیون فوتبال ایران بایستى در برابر این بى‌عدالتى علنى موضع‌گیرى روشن خود را اعلام کنند و ما از حق مردم اصفهان و خانواده بزرگ ورزش ذوب‌آهن نخواهیم گذشت. به نظر مى‌رسد نهادهاى نظارتى بایستى بیشتر و گسترده‌تر از همیشه به فوتبال ایران ورود کنند.

سخنگو و عضو هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن گفت: واقعاً باید پرسید که به کدامین گناه این‌گونه با ذوب‌آهن که همواره مظلوم و نجیب بوده است رفتار می‌کنند؟ مسئله آنچنان حاد و علنى بود که قاسم حدادى‌فر کاپیتان خوش‌اخلاق ذوب‌آهن که سالیان سال به عنوان برترین بازیکن اخلاق‌مدار فوتبال کشور انتخاب شده است، با کارت قرمز داور روبه‌رو شد. اطمینان داشته باشید که داور این دیدار به منفورترین چهره براى مردم اصفهان تبدیل شد و هرگز آنچه با بى‌عدالتى علنى در چمن ورزشگاه فولادشهر انجام داد، فراموش نخواهد شد. این داور بایستى در یکى از برنامه‌هاى سراسرى و پربیننده فوتبال رسماً از مردم اصفهان عذرخواهى کند و در غیر این‌صورت تندیس این شخص را به عنوان یک چهره منفور در شهر اصفهان به نمایش عموم مردم خواهیم گذاشت.

برگزاری جلسه فوری برای بررسی داوری دیدار ذوب‌آهن - ماشین‌سازیحواشی دیدار ذوب‌آهن و ماشین‌سازی| گل مردود ذوب‌آهن و اخراج کاپیتان سبزپوشاناصفهان| دومین شکست خانگی ذوب‌آهن در دیدار پرماجرا/ ذوب‌آهن یک - ماشین‌سازی 2

وی افزود: از همه ملت شریف و فوتبال دوست ایران تقاضامندم که فیلم مسابقه ذوب‌آهن-ماشین‌سازى را نگاه کنند و ببینند که در این مسابقه چه بر سر ذوب‌آهن آوردند؟! این داور بایستى نقره داغ شده و براى همیشه از داورى فوتبال کنار گذاشته شود، در غیر این صورت سلامت و حیثیت جامعه شریف داوران زحمت‌کش فوتبال ایران لکه‌دار باقى خواهد ماند.

جمشیدی اضافه کرد: اگر عملکرد به شدت ضعیف و غیرقابل دفاع  داور این دیدار، عمدى و حاصل جریانات پشت پرده مافیاى فوتبال ایران باشد که وااسفا و این داور و دیگر دست‌اندرکاران این ناداورى علنى، تا ابد اسیر وجدان خود خواهند بود و اگر سهوى باشد که باید تأسف خورد از عملکرد کمیته و دپارتمان داورى که چنین داور بى‌تجربه‌اى را براى این مسابقه حساس و ٦ امتیازى انتخاب و چیدمان کرده‌اند. در حقیقت باید اشاره کنم که ما از تیم ماشین‌سازى شکست نخوردیم، بلکه تیم داورى و به ویژه داور اصلى این مسابقه شکست ناجوانمردانه را به ذوب‌آهن تحمیل کردند و ما بى‌صبرانه منتظر بازبینى فیلم این بازى توسط مسئولین ذی‌ربط در کمیته و دپارتمان داورى هستیم که به مردم استان اصفهان توضیح دهند.

وى در پایان ضمن تقدیر از فوتبال تهاجمى بازیکنان ذوب‌آهن در این دیدار، گفت: تیم فوتبال ذوب‌آهن به مانند دیدار هفته گذشته در برابر تیم فوتبال شاهین شهردارى بوشهر فوتبالى سراسر تهاجمى را به نمایش گذاشت که اگر داور این‌گونه عمل نکرده بود نتیجه‌اى به مانند هفته بیست و چهارم را به‌دست آورده و به هواداران عزیز و مردم اصفهان تقدیم مى‌کردیم، اما چه سود که در آتشى سوختیم که مستحق آن نبودیم.

انتهای پیام/165/ش

R41346/P/S6,51/CT12 بیشتر بخوانید... لیگ برتر فوتبال| برتری ماشین‌سازی مقابل ذوب‌آهن در دیداری پربرخورد/ پیروزی شاگردان افاضلی پس از ۵ هفته حواشی دیدار ذوب‌آهن و ماشین‌سازی| دومین سفر افاضلی به اصفهان در یک هفته/ تلطیف هوا با باران تابستانی استکی: تا قبل از وقت‌کشی حریف بازی جوانمردانه بود/ کنترل مسابقه از دست داور خارج شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: باشگاه ذوب آهن فوتبال ایران مردم اصفهان ماشین سازی ماشین سازى ذوب آهن ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا با برتری برابر ازبکستان در ضربات پنالتی راهی دیدار نهایی شود.

به دنبال این پیروزی، کنفدراسیون فوتبال آسیا به پیروزی تیم ملی ایران واکنش نشان داد و نوشت: تیم ملی فوتسال ایران با درخشش باقر محمدی که توانست ۲ ضربه پنالتی را مهار کند راهی دیدار نهایی شد تا برای کسب سیزدهمین عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا رقابت کند.

شاگردان وحید شمسایی در دیدار نهایی باید روز یکشنبه به مصاف تایلند میزبان بروند.

کد خبر 6089348

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا