Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: افرادی که به بیگانگان پناه می‌برند باید بدانند که اشراف اطلاعاتی ایران به میزانی است که تهدیدات علیه خود را کنترل می کند و اینگونه نیست که آنها بتوانند هر کاری علیه کشور انجام دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسن نوروزی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به صدور حکم اعدام برای روح الله زم مدیر کانال تلگرامی «آمد نیوز »، گفت: افرادی که به بیگانگان پناه می برند باید بدانند که اشراف اطلاعاتی ایران به میزانی است که تهدیدات علیه خود را خنثی می کند و این گونه نیست که آنها فکر کنند که چون خارج از کشور هستند می توانند هر کاری علیه ایران انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این گونه افراد باید بداند که وقتی به خارج پناه می برند کشورهای دیگر در حد سوء استفاده خودشان به آنها پناه و قدرت می دهند نه در حدی که آنها را شهروند خودشان کند و از آنها نگهداری کنند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس با تاکید بر اینکه حق جمهوری اسلامی ایران هم این است که از حقوق حقه خود، مردم و موقعیتش دفاع کند، ادامه داد:افرادی به مانند روح اله زم که به بیگانگان پناه می برند و خیال می کنند که از این طریق می توانند تاثیرات منفی بر روند انقلاب و حاکمیت اسلامی بگذارند؛ ممکن است آنها چند صباحی اقداماتی انجام دهند اما اینگونه نیست که همواره آزاد باشند به هر حال اینها به دام نیروهای انقلابی می افتند و در محکمه های عادلانه محاکمه می شوند.

حجت الاسلام نوروزی با بیان اینکه ایران باید به نحو صحیح از حقوق خود  و ملت دفاع کند، اظهار داشت: این افراد باید متوجه باشند که جمهوری اسلامی ایران رافت و ترحمش زیاد است اما اینگونه نیست که از حق خودش ، ملت و موجودیت نظامش بگذرد. این  افراد مدتی آزاد هستند اما  نظام اسلامی از آنها به خاطر حقی که نظام و ملت ایران دارند نخواهد گذشت و  شاهد هستیم که با برخورد با روح الله زم از این حقوق دفاع هم شد.

نماینده مردم رباط کریم همچنین اظهار داشت: از طرف دیگر مسئولان جمهوری اسلامی در مرحله اول باید مواظب خود و بعد مراقب نزدیکانشان باشند تا شاهد چنین اتفاقی نباشیم چرا که ضد انقلاب چه داخلی و چه خارجی همواره بر روی نیروهای انقلاب و نزدیکان آنها کار می کنند.

انتهای پیام/ط

منبع: دانا

کلیدواژه: پناه می برند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین بانک اطلاعاتی توانمندی‌های صادراتی فارس به ۶ زبان

مرتضی شریفی در حاشیه برگزاری ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، اکسپو ۲۰۲۴ در تهران با اعلام این خبر گفت: هدف از انجام این کار معرفی ظرفیت‌های استان به سرمایه‌گذاران بوده و در تدوین این بانک اطلاعاتی، ۶ زبان زنده جهان مورد استفاده قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه این بانک اطلاعاتی به صورت کاملاً الکترونیک تدوین شده و قابلیت به‌روزرسانی مکرر دارد، افزود: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته این بانک اطلاعاتی به صورت سامانه‌ای در اختیار نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور قرار می‌گیرد تا بتوانند به راحتی این اطلاعات را در اختیار سرمایه‌گذاران خارجی و متقاضیان تولیدات ایران قرار دهند.

به گفته مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس این سامانه در آینده نزدیک رونمایی و وارد فاز عملیاتی می‌شود.

شریفی در بخش دیگری از سخنان خود به تشکیل کارگروه توسعه صادرات، کارگروه مبادلات مرزی و تعاونی‌های مرزنشینان اشاره کرد و گفت: در این مجموعه‌ها مباحث مرتبط با حوزه صادرات دنبال می‌شود و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • گسترش فرهنگ علمی و دینی به همت شهید مطهری
  • مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است
  • فیلم/رهبر انقلاب: نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • تدوین بانک اطلاعاتی توانمندی‌های صادراتی فارس به ۶ زبان
  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • ظهور و اثبات قدرت ایران در عرصه بین‌المللی!
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد