Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@21:58:51 GMT

مجید جلالی هم کرونایی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۷۸۱۴

مجید جلالی هم کرونایی شد

دکتر "محمد موقری پور" گفت: متاسفانه به طور قطعی ۱۲ نفر از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان به کرونا مبتلا شده‌اند.
وی افزود: صبح روز گذشته از اعضای این تیم نمونه گیری برای تست کرونا توسط آزمایشگاه کرونای دانشکده علوم پزشکی سیرجان گرفته شد، سپس در تایید نهایی مشخص شد که دوازده نفر از اعضای تیم گل گهر نتیجه آزمایش کرونایشان مثبت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان با اشاره به این‌که احتمالا یکی از بازیکنان تیم علایم ابتلا را داشته، ادامه داد: ممکن است طی تمرینات این ویروس از بازیکن به سایرین نیز سرایت کرده باشد.
وی با اشاره به اینکه اکنون نتیجه نهایی به مسئولین باشگاه اعلام شده است اظهار کرد: پزشک تیم نیز در جریان قرار دارد که بایستی جداسازی و قرنطینه افراد با تست مثبت را مدنظر قرار دهند.
یکی از این ۱۲ نفر اعضای تیم گل گهر سیرجان، مجید جلالی سرمربی تیم است. با این وجود نظر به اینکه این تعداد بیش از ۲۵ درصد اعضای تیم گل گهر سیرجان است، به احتمال زیاد دیدار امروز این تیم مقابل شاهین بوشهر از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور لغو می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مجید جلالی پارسی خبر ویروس کرونا گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۷۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️در مراسمی که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد از دکتر مجید قلهکی عضو هیات علمی دانشگاه سمنان نیز به عنوان عضو هیات علمی نمونه تجلیل شد.

دکتر قلهکی در حال حاضر استاد تمام و معاون برنامه‌ریزی و توسعه‌ی منابع اقتصادی دانشگاه سمنان بوده و زمینه‌های تحقیقاتی وی عبارتند از: سیستم دیوار برشی فولادی - سیستم مهاربند ستون فقراتی - سیستم قاب با ستون پیوند شده و تکنولوژی بتن‌های جدید است.
گفتنی است، دکتر مجید قلهکی مدرک کارشناسی خود را در رشته‌ی مهندسی عمران، از دانشگاه سمنان و مدارک کارشناسی‌ارشد و دکترای خود را در رشته‌ی مهندسی سازه از دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین‌طوسی اخذ نموده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • ترتیل صفحه 245 کلام الله مجید+ صوت
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • جلالی: با استمرار «فعالیت رسانه‌ها» و «اعتراضات دانشجویی» موضوع غزه «مساله اول» باقی می‌ماند
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد
  • جلالی - آلوز: یک جنگ بدون برنده