Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصمیمات لازم درباره برگزاری یا تعویق دیدار تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر، در نشست هماهنگی مسابقه اتخاذ می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، با توجه ابتلای تعدادی از اعضای تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان به بیماری کرونا، سرنوشت برگزاری یا عدم برگزاری دیدار این تیم مقابل شاهین شهرداری بوشهر در جلسه هماهنگی که ساعت 10 روز جمعه، در هیئت فوتبال سیرجان با حضور نماینده سازمان لیگ و سرپرستان دو تیم برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مسابقه با استعلام از سازمان لیگ و مرکز ایفمارک، تعیین تکلیف خواهد شد.

به گزارش تسنیم، دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر قرار بود از ساعت 20:30 امروز (جمعه) برگزار شود که برگزاری آن، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

تست کرونای تعدادی از اعضای تیم گل‌گهر سیرجان مثبت شد

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر ویروس کرونا بیشتر بخوانید... جلالی: به لطف خدا می توانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم/ انگیزه‌ام‌ بعد مخالفت با استعفا چندین‌ برابر شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال گل گهر سیرجان تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر ویروس کرونا فوتبال تیم فوتبال گل گهر سیرجان تیم فوتبال شاهین بوشهر ویروس کرونا شاهین شهرداری بوشهر گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی

تیم فوتبال گل گهر سیرجان با کسب پیروزی مقابل فجر سپاسی شیراز به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار تیم‌های فوتبال فجر شهیدسپاسی شیراز و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۸ امروز در یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد که با برتری سه بر صفر سیرجانی‌ها همراه بود.

سعید سحرخیزان (۲۷)، روبرتو تورس (۷۸) و مسعود زائرکاظمینی (۸۶) برای گل گهر گلزنی کردند.

دو پاس گل و یک گل تورس کمک کرد تا گل گهر به راحتی در جمع هشت تیم نهایی جام حذفی فصل جاری کشور راه پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد