Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ احمد جمشیدی، درباره حواشی داوری بازی تیم فوتبال ذوب آهن با ماشین سازی و مردود اعلام شدن دو گل ذوبی‌ها گفت: در تمام طول عمرم چنین داوری‌ای ندیده بودم. حق ما باخت نبود. در مسابقه دیشب به داور باختیم. این اتفاقات عمدی بود. باید نهاد‌های نظارتی ورود کنند تا اثبات شود چه اتفاقی در فوتبال ایران و نه تنها در اصفهان می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بازی باید تکرار شود
وی افزود: داور به صورت علنی سر تیم ذوب آهن را برید. کار را رها نمی‌کنیم و به شدت پیگیر خواهیم بود. اگر چیز‌هایی که گفتم، ثابت شود فدراسیون فوتبال باید این مسابقه را تکرار کند. نمی‌گوییم ما برنده شویم، ولی مسابقه باید تکرار شود. باید دنبال سرنخ‌ها بروند و حقانیت را ثابت کنند.

داوران با اسکورت از ورزشگاه خارج شدند
سخنگوی باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه هر دو گل ذوبی‌ها سالم بود و داور آنرا رد کرد، گفت: ببینید داور چطور عمل کرد که قاسم حدادی فر که در اخلاق نمونه است، با کارت قرمز اخراج شد. اگر شب گذشته جلوی هوادارانمان را پشت میله‌های ورزشگاه نگرفته بودیم، اتفاقات بدی رخ می‌داد. باور کنید داوران را با اسکورت و با امنیت از ورزشگاه خارج کردیم. مردم خودشان همه چیز را می‌بینند. به صورت علنی به ما ظلم شد. ما تهاجمی بازی کردیم و گل زدیم.

داوران بازی باید از دنیای داوری خداحافظی کنند
جمشیدی درباره اینکه فدراسیون فوتبال شب گذشته با انتشار اطلاعیه‌ای خبر از پیگیری این داوری داد، تصریح کرد: از آقای نبی دبیر کل فدراسیون تشکر می‌کنم، ولی ما با محرومیت چند جلسه‌ای داور راضی نمی‌شویم. داور مسابقه به همراه تمام همکارانش در بازی شب گذشته باید لباس داوری را ببوسند و از دنیای داوری خداحافظی کنند. تمام داوران مشکل داشتند.
بیشتر بخوانید: خلاصه بازی جنجالی ذوب آهن و ماشین سازی +فیلمداور آمده بود که کار را در بیاورد
وی ادامه داد: باید به این مسئله بررسی شود. داور آمده بود که فقط کار را در بیاورد. یعنی چه که دو گل سالم ما را نمی‌گیرند؟ مطمئن هستیم که یک جای کار مشکل هست. از کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال تقاضای داریم بازی را مورد بازبینی قرار بدهند. اگر به حقمان نرسیم، به مراجع بالاتر شکایت می‌کنیم. یکبار برای همیشه باید مشخص شود داور چطور قضاوت کرده است.

اگر مافیا پشت پرده باشد که باید تاسف خورد
سخنگوی باشگاه ذوب آهن خاطرنشان کرد: این مسابقه برای ما ۶ امتیازی بود. اگر پشت پرده اشتباهات داوری مافیا باشد که جای تاسف دارد. اگر هم کمیته داوران برای این مسابقه حساس که ۶ امتیازی بود، داور ضعیف انتخاب کرد که بازهم باید تاسف خورد. باید به فوتبال ایران تسلیت بگوییم.

بازیکنان در رختکن گریه می‌کردند
جمشیدی تاکید کرد: ما در بازی با پیکان شکست خوردیم و چیزی نگفتیم، چون عملکردمان خوب نبود، ولی مقابل ماشین سازی خیلی خوب و تهاجمی بودیم. بازیکنانمان با غیرت بازی کردند. آن‌ها بعد از بازی در رختکن گریه می‌کردند؛ چه کسی می‌خواهد پاسخگوی گریه آن‌ها باشد؟! مردم اصفهان هم پیام‌هایی برای مسئولان باشگاه فرستادند که باید از حقانیت تیم دفاع کنید.

کوتاه نمی‌آییم؛ هرکجا بتوانیم شکایت می‌کنیم
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر پیگیری شکایت از داوری به فیفا و اینکه آیا امکان چنین کاری وجود دارد؟ گفت: فدراسیون فوتبال باید حقانیت را ثابت کند. محرومیت پنج جلسه‌ای داور سودی برای ما ندارد. همانطور که گفتم اگر فدراسیون این کار را نکند، ما هم کوتاه نمی‌آییم و هرکجا که بتوانیم، شکایت می‌کنیم. اینطور نمی‌شود که در زمین خودمان، سر تیم را ببُرند و بروند.

واکنش به احتمال سقوط ذوب آهن
سخنگوی باشگاه ذوب آهن در پایان درباره خطر سقوط این تیم به لیگ دسته اول هم گفت: اگر قرار باشد به همین شکل ببازیم و حقمان را نگیریم چه کار می‌شود کرد؟ مردم این مسابقه را دیدند و می‌دانند چه اتفاقی افتاده است. منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه ذوب آهن تیم ماشین سازی فدراسیون فوتبال ماشین سازی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید تا آبی‌ها همچنان با ۵۷ امتیاز در صدر جدول باقی بمانند.

تورج حق وردی کارشناس داوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با قضاوت کوپال ناظمی اظهار داشت: با توجه به پیروزی استقلال و با اینکه تصمیمات داور تأثیری در نتیجه بازی نداشت، می‌توان گفت که ناظمی قضاوت خوبی در این دیدار حساس و مهم داشت.

او ادامه داد: در نیمه اول صحنه خاصی رخ نداد اما در نیمه دوم استقلال خیلی زود توسط روزبه چشمی به گل رسید که داور باید پیش از اینکه توپ به مهرداد محمدی برسد اعلام آفساید می‌کرد و در مجموع گل استقلال صحیح نبود.

حق وردی خاطرنشان کرد: در یک صحنه از نیمه دوم، محسن فروزان دروازه‌بان ذوب آهن به اشتباه به جای توپ به سر بازیکن استقلال ضربه می‌زند که داور می‌توانست یک پنالتی به سود آبی‌ها بگیرد.

او در ارتباط با خطای روزبه چشمی روی بازیکن ذوب آهن در پشت محوطه جریمه آبی‌ها گفت: در آن صحنه تصمیم داور درست بود و کارت هم لازم نبود داده شود.

کد خبر 6098797

دیگر خبرها

  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم