Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@21:32:20 GMT

استقلال و مجیدی به دنبال طلسم‌شکنی در آبادان

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۸۰۱۶

استقلال و مجیدی به دنبال طلسم‌شکنی در آبادان

تیم فوتبال استقلال تهران امشب(جمعه) در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باید در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت برود. این دیدار در حالی به انجام می‌رسد که آبی‌پوشان تهرانی مدتهاست در کسب برد بیرون از خانه ناکام هستند.

استقلال که در چهار دیدار اخیر خود نیز رنگ برد را ندیده، آخرین بار در هفته یازدهم با شکست ۲ بر یک نساجی در مازندران موفق شد به سه امتیاز بیرون از خانه در رقابت‌های داخلی دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن آبی‌پوشان تهرانی به ترتیب مقابل سپاهان، پیکان، پرسپولیس، گل‌گهر و فولاد به سه تساوی و ۲ باخت رسید که البته از این پنج بازی ۲ مسابقه در ورزشگاه آزادی بود اما استقلال حکم تیم میهمان را داشت. به عبارتی دیگر از آخرین برد استقلال به عنوان تیم میهمان هفت ماه و ۲۳ روز می‌گذرد.

فرهاد مجیدی هم به صورت جداگانه با طلسم بیرون از خانه مواجه است. او که نمی‌تواند از کنار زمین تیمش را هدایت کند باید بعد از چهار بازی به عنوان میهمان سرانجام در پنجمین جدال به برتری برسد و برد را مال خود کند. مجیدی می‌داند که برای کسب سهمیه آسیایی به پیروزی در برابر صنعت نفت که دست بر قضا یکی از رقبایش نیز هست نیاز دارد.

استقلال در این فصل و تا به اینجا از ۱۱ بازی خارح از خانه سه برد، پنج مساوی و سه باخت داشته و ۱۴ امتیاز کسب کرده است. یکی از اصلی‌ترین دلایلی که آبی‌پوشان نتوانستند به اندازه رقیب سنتی خود امتیاز بگیرند همین بازی‌های خارج از خانه بوده است. پرسپولیس از یک بازی بیشتر خارج از خانه توانسته بیش از ۲ برابر استقلال یعنی ۳۰ امتیاز را به دست بیاورد و گوی سبقت را از بقیه برباید. استقلال اگر از پس صنعت بربیاید مانند سپاهان به ۱۷ امتیاز میهمانی می‌رسد و به رده دوم جدول از این حیث صعود می‌کند.

بازی صنعت نفت و استقلال در دور رفت با برتری پنج بر صفر استقلال تمام شد و دیدار امشب از ساعت ۲۱ آغاز می‌شود.

برچسب‌ها باشگاه استقلال صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال فرهاد مجیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال فرهاد مجیدی باشگاه استقلال صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال فرهاد مجیدی صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۸۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به نزدیکی فاصله امتیازات تیم‌های استقلال و پرسپولیس در رده اول و دوم جدول لیگ برتر کاملا مشخص است که این دو تیم تا اینجا خود را به عنوان کاندیدا‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی بیست و سومین دوره لیگ برتر معرفی کرده‌اند.

اما نگاهی به تعداد برد‌های اخیر این دو تیم و نکته نهفته در کلین شیت‌های سرخابی ها، این واقعیت را مشخص می‌کند که تیم پرسپولیس انگیزه بیشتری برای گرفتن جایگاه استقلال در بالای جدول دارد.

شاگردان اوسمارویرو در ۵ بازی آخر (از هفته بیست و یکم تا بیست و پنجم) موفق شدند تیم پیکان را دو بر صفر، گل گهر سیرجان را یک بر صفر، ملوان بندر انزلی را یک بر صفر و صنعت نفت آبادان را ۳ بر صفر پشت سر بگذارند و در دیدار حساس مقابل تیم سپاهان با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شوند.

کسب ۴ پیروزی و به ثمر رساندن ۷ گل بدون دریافت حتی یک گل خورده در این تعداد بازی موجب شد تا علاوه بر نزدیک‌تر شدن پرسپولیس به استقلال در صدر جدول و کم کردن فاصله امتیازی به عدد یک زنگ خطر جدی را برای شاگردان جواد نکونام به صدا در بیاورند.

اما در نقطه مقابل تیم استقلال در ۵ دیدار اخیر خود با دو مساوی مقابل تیم‌های این مس رفسنجان و تراکتور دو امتیاز از دست داد تا از مجموع ۱۵ امتیاز ۵ بازی اخیر تنها ۱۱ امتیاز گرفته باشد. هرچند که تیم استقلال توانست تیم‌های هوادار و آلومینیوم اراک را با نتیجه مشابه یک بر صفر و شمس آذر قزوین را سه بر دو از پیش رو بردارد، اما نکته جالب توجه در تعداد گل‌های خورده و زده این دو تیم است که استقلالی‌ها هم هفت گل در این ۵ هفته به ثمر رساندند تا به لحاظ گلزنی از پرسپولیس عقب نباشند، اما دریافت ۴ گل خورده شرایط خط دفاعی این تیم را متزلزل‌تر نسبت به پرسپولیسی مشخص می‌کند که ظرف ۵ هفته یک گل هم نخورد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس