Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دومین مرحله رزمایش احسان و هم دلی با هدف توزیع ۸۰ هزار بسته پروتئینی بین صاحبان مشاغل آسیب دیده از ویروس کرونا و خانواده های نیازمند در استان آغاز شد.

"ابوذر صناعی" افزود: فاز اول مرحله دوم از روز سه شنبه ۲۴ تیر شروع شد که تمرکز برای توزیع ۴۰ هزار بسته برای افراد شناسایی شده در حاشیه شهرهای یاسوج، گچساران، دهدشت، چرام و دنا  می باشند که از بیماری کرونا آسیب بیشتری در استان ما متضرر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی تصریح کرد: در فاز دوم مرحله دوم نیز ۴۰ هزار بسته دیگر، تا انتهای تابستان در سایر شهرهای استان که شیوع کرونا باعث اخلال درآمد شهروندانشان شده توزیع خواهد شد.
دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد با آرزوی اینکه هرچه زدوتر شر این بیماری منحوس از سر مردم ایران و جهان باز شود، اظهار کرد: تا زمانی که کرونا در کشور و استان وجود دارد، ما نیز در ستاد اجرای فرمان امام (ره) برای کمک به کسانی که منبع درآمدشان با مشکل مواجه شده است پای کار هستیم و آن ها را تنها نخواهیم گذاشت.
به گزاش ایسنا، صناعی بیان کرد: از هم استانی های عزیز خواهشمند هستیم که به نکات ایمنی و دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونای استان توجه داشته باشند و آنها را رعایت کنند و در این ایام از حضور در مراسمات عزاداری و عروسی پرهیز کنند.
گفتنی است؛ پیش از این ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان در مرحله اول رزمایش همدلی و احسان بیش از ۲۵ هزار بسته معیشتی شامل اقلام (ماکارونی، روغن، بسته های پروتئینی، برنج و مرغ) بین صاحبان مشاغل آسیب دیده و خانواده های نیازمند استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع کرده بود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد رزمايش رزمایش همدلی و کمک مومنانه ستاد اجرایی فرمان امام ره کهگیلویه و بویراحمد هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند