Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس جمهور با اشاره به اختصاص وام ودیعه مسکن به مستاجرین بر ضرورت سرعت بخشی بانک‌ها برای اختصاص وام ودیعه مسکن به مستاجرین تاکید کرد. تاریخ انتشار: 21:18 - 27 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۸۳۸۴

خبرگزاری میزان – طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی دولت، حسن روحانی امروز جمعه در گفت‌وگو با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ضمن دریافت گزارش آخرین وضعیت مسکن و برنامه‌های اجرایی انجام شده، از وی خواست تا با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، گمرک و بانک مرکزی، برای تسریع در روند ترخیص مواد اولیه کارخانه‌ها و اقلام ضروری مردم که در برخی گمرکات مانده، اقدام و هماهنگی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهور در ادامه با تاکید بر اختصاص وام ودیعه مسکن به مستاجرین در ماه آینده، دستور داد تا طرح تسهیلات ودیعه اجاره مسکن که پیش از این قرار شده بود با هماهنگی بانک مرکزی آماده شود، برای بررسی، به جلسه روز یکشنبه ستاد هماهنگی اقتصادی ارائه شود.

روحانی در ادامه، سرعت بخشی بانک‌ها برای اختصاص وام ودیعه مسکن به مستاجرین نیازمند مساعدت را ضروری دانست.

بیشتر بخوانید: اسلامی: ودیعه مسکن به مستاجران پرداخت می شود

در جریان این گفت‌وگو مقرر شد این طرح با اولویت تهران و هفت کلانشهر در مردادماه برای مستاجرینی که در این دسته بندی واقع شده و قراردادشان رسمی و متراژ واحد مسکونی آنان طبق الگوی مسکن است، آغاز شود.

روحانی همچنین پس از گزارش آقای اسلامی در خصوص بازدید از خط آهن چابهار- زاهدان، بر لزوم تسریع در توسعه پروژه‌های ریلی کشور و اتمام آن‌ها تاکید کرد.

رییس جمهور با اشاره به گزارش وزیر راه و شهرسازی در خصوص بندر چابهار و اقدامات انجام شده در این بندر گفت: در برنامه توسعه بنادر در کشور و به خصوص چابهار، توافقات با کشور‌ها در این عرصه، پیگیری شود.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس جمهور وام ودیعه مسکن رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۲۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه عصر دوشنبه در دیدار با سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور موزه دفاع مقدس را جز پروژه‌های راهبردی و بسیار با ارزش استان دانست و اظهار کرد: اولویت استان توجه به مواریث فرهنگی دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور اعتباراتی جهت ساخت و تکمیل پروژه‌هایی چون موزه دفاع مقدس، ساماندهی گلزار شهدا و تکمیل المان شهدای گمنام مصوب شد، افزود: در دو سفر ریاست جمهور به استان گلستان بیش از ۸۲ میلیارد تومان برای ساخت پروژه دفاع مقدس اعتبار در نظر گرفته شده است.

استاندار گلستان گفت: با اقداماتی که طی سه سال گذشته در استان صورت گرفته است به اندازه ۱۰ سال برای موزه دفاع مقدس استان کار انجام شده است.

کد خبر 6098792

دیگر خبرها

  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن | وام ۳۰۰ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • واکنش زاکانی به پرداخت ودیعه‌های سنگین مسکن به مدیران شهرداری تهران
  • ماجرای پرداخت ودیعه به برخی از مدیران شهری چه بود؟
  • اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی به گیلان
  • رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم: «وعده صادق» اجماع‌ساز بود و همگان آن را ستودند/ ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/ فقط مذاکره مسائل را حل نمی‌کند/ ساختارهای فسادزا را اصلاح می‌کنیم/ از وضع زندگی مردم و خواسته‌های جوانان مطلعم
  • دفاع زاکانی از پرداخت ودیعه مسکن ۲۵.۵ میلیاردی به مدیرانش: خانه ندارند، وام دادم! | فیلم
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند