Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال تراکتور تبریز با پیروزی مقابل سپاهان به رده دوم جدول لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر موفق شد سپاهان اصفهان را در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز با نتیجه دو بر یک شکست بدهد.

تراکتور با این پیروزی خانگی به امتیاز 44 رسید و جای سپاهان را در رده دوم جدول گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان نیز با قبول این شکست در امتیاز 42 باقی ماند و به پله سوم سقوط کرد تا کسب سهمیه آسیایی را در خطر ببیند.

احسان حاج صفی با زدن یک گل و دادن یک پاس گل، نقش پررنگی در پیروزی تراکتور مقابل تیم سابقش داشت.

داور: محمدحسین زاهدی فرد

کمک‌ها: آرمان اسعدی و علی احمدی 

کارت زرد: ساکت الهامی(سرمربی)، سعید مهری، اکبر ایمانی، رشیدمظاهری و ایمان سلیمی از تراکتور/ سعید آقایی و امیر قلعه نویی(سرمربی)  از سپاهان

کارت قرمز:

گل‌ها: احسان حاج‌صفی(14) و رضا اسدی(3+45) برای تراکتور/ سروش رفیعی(22) برای سپاهان

علی قربانی در دقیقه67 با عبور از رشیدمظاهری فرصت بی نظیری برای زدن گل تساوی سپاهان داشت اما ضربه او در محوطه 6قدم حریف، از کنار دروازه خالی تراکتور به بیرون رفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر سپاهان تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های تراکتور و استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند و در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند.استقلال با این نتیجه ۵۴ امتیازی شد و کماکان صدرنشین است، اما چشم انتظار نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان است، در صورتی که برنده آن بازی پرسپولیس باشد صدر جدول به این تیم می‌رسد. تراکتور هم ۴۱ امتیازی شد تا همچنان در رده چهارم جدول باشد.

داور: پیام حیدری

اخطار: مهرداد محمدی و زبیر نیک نفس (استقلال) ؛ سید مهدی حسینی، عارف آقاسی و مهدی عبدی (تراکتور)

گل: --------

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد (۴+۹۰- سجاد آشوری)، رحمان جعفری (۷۷- مهدی عبدی) و امیر ارسلان مطهری (۶۴- امیرحسین حسین‌زاده). 

ترکیب استقلال: محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، صابر حردانی (۴+۹۰- جعفر سلمانی)، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند (۸۸- امید حامدی‌فر)، جلال‌الدین ماشاریپوف (۴+۹۰- میلاد فخرالدینی)، مهرداد محمدی (۸۲- پیمان بابایی) و گوستاوو بلانکو.

در نیمه نخست بازی پایاپایی از سوی دو تیم ارائه شد و استقلال بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت. در نیمه دوم و به خصوص در دقایق پایانی تراکتور بیشتر مالکیت توپ را در کنترل داشت و آبی‌پوشان بیشتر دفاع می‌کردند. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور استقلال با تساوی به رختکن رفتند
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • تراکتور - استقلال؛ نبردی حیثیتی در تبریز | پیش بازی
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت