Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال با نداشتن شش بازیکن و محرومیت فرهاد مجیدی موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر تیم صنعت نفت آبادان را در شهر خودش شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _۲۷ تیرماه_ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال

ورزشگاه: تختی

تماشاگر: بدون تماشاگر

گل‌ها:

صنعت نفت آبادان: -

استقلال: شیخ دیاباته (دقیقه ۲۹)_ امیر ارسلان مطهری (دقیقه ۹۴)

کارت زرد:

صنعت نفت آبادان: مصطفی احمدی (دقیقه ۲۸)

استقلال: آرش رضاوند (دقیقه ۳۶) _ شیخ دیاباته (دقیقه ۷۲)

کارت قرمز: -

صنعت نفت آبادان: محمد دریس، عقیل کعبی، طالب ریکانی، میلاد جهانی، محمد رضا غبیشاوی، مصطفی احمدی، سید محمد غریشی، جعفر سلمانی، رضا جبیره، محمد اهل شاخه و مهدی حنفی.

سرمربی: بهنام سراج

استقلال: حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور، آرش داجلیری، آرش رضاوند، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، علی دشتی، مهدی قایدی، شیخ دیاباته، حسین پورحمیدی، شاهین طاهرخانی، عظیم گوگ، سینا خادمپور، وریا غفوری، محمد عابدی، زکریا مرادی، ارسلان مطهری و امیرحسین خدامرادی.

سرمربی: فرهاد مجیدی

داور: اشکان خورشیدی

کمک داور: محمد جواد مداح، امیر محمد داودزاده و رضا عادل

شرح بازی:
در این دیدار هر دوتیم برای کسب سهمیه آسیایی نیاز به پیروزی دارند. استقلال در این بازی مسعود ریگی، محمد بلبلی، هروویه میلیچ، فرشید باقری، سیاوش یزدانی و عارف غلامی را در اختیار ندارد، تا دقیقه ۱۵ بازی دوتیم نتوانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند، اما صنعت نفت آبادان بیشتر از استقلال توپ و میدان را در اختیار دارد. باوجود حملاتی که صنعت نفت آبادان روی دروازه استقلال ایجاد کرد این دیاباته بازیکن استقلال است که با استفاده از اشتباه دروازه‌بان تیم حریف گل نخست استقلال را به ثمر رساند. بعد از گل، استقلال بازی بهتری ارائه داد تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به نفع استقلال به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی تا دقیقه ۶۰ هر دوتیم بازی را در میانه‌های میدان اداره کردند، بعد از آن دوتیم حملات خطرناکی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما منجر به ثمر رسیدن گلی نشد. در آخرین دقایق وقت اضافه که تمام بازیکنان صنعت نفت آبادان برای حمله جلو کشیدند امیر ارسلان مطهری با یک توپ ربایی و روی ضد حمله دروازه صنعت نفت آبادان را برای دومین بار باز کرد و این بازی درنهایت با نتیجه دو بر صفر به نفع استقلال تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۰: بازیکن صنعت نفت روی پاس کاری به دروازه استقلال رسید و با دروازبان این تیم تک به تک شد، اما داور آفساید اعلام کرد.

دقیقه ۲۵: پشت محوطه جریمه برای صنعت نفت آبادان خطا گرفته شد که شوت ریکانی را حسینی دروازه‌بان استقلال گرفت.

دقیقه ۲۶: سلمانی شوتی محکم و با دقتی به سمت دروازه استقلال زد که حسینی به زیبایی هرچه تمام تر توپ را با یک دست به بیرون زد.

دقیقه ۴۶: زکی‌پور در یک حرکت رو به تو به دشتی پاس داد و این بازیکن با ضربه پشت پا توپ را به سمت دروازه صنعت نفت آبادان زد که مدافعین این توپ را دفع کردند.

دقیقه ۶۲: میلاد زکی‌پور ضربه‌ای خطرناک به سمت دروازه صنعت نفت زد که با اختلافی کم به بیرون رفت.

دقیقه ۶۷: روی یک ضربه آزاد عیسی آل کثیر ضربه‌ای محکم به سمت دروازه استقلال زد که بازهم حسینی با یک عملکردی خوب مانع از گلزنی شد.

دقیقه ۷۳: ضربه سلمانی بازیکن صنعت نفت آبادان بافاصله کم از روی تیر دروازه حسینی به بیرون رفت.

شرح گل:

دقیقه ۲۹: دیاباته روی خروج بی موقع دروازه‌بان صنعت نفت آبادان گل نخست بازی را به ثمر رساند.

دقیقه ۹۴: امیر ارسلان مطهری بازیکن استقلال روی یک توپ ربایی، ضد حمله و ضعف مدافعین صنعت نفت آبادان گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

کد خبر 434152

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال سرمربی استقلال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق صنعت نفت آبادان دروازه استقلال سمت دروازه ارسلان مطهری بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برگزاری ۵ دیدار در حال پیگیری است.

هوادار2 - صنعت نفت آبادان یک

داور: امیرسامان سلطانی

اخراج:

گل: طالب ریکانی (20)پنالتی برای نفت آبادان/ داریوش شجاعیان(25) کریم اسلامی(28) برای هوادار

-------------

مس رفسنجان صفر  - گل گهر سیرجان یک

داور: سیدرضا مهدوی

اخراج:

گل: سعید سحرخیزان(28)

-------------

ذوب‌آهن اصفهان صفر  - نساجی مازندران یک

داور: مرتضی منصوریان

اخراج:

گل: منصور باقری(4)

-------------

آلومینیوم اراک صفر - فولاد خوزستان صفر

داور: یاسر همرنگ

اخراج:

گل:

-------------

استقلال خوزستان صفر  - ملوان بندرانزلی صفر

داور: کوپال ناظمی

اخراج:

گل:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد