Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران- مدتی پیش یکی از جذاب ترین نسخه های کمری یعنی تی آر دی 2020 را در گروه خودروی عصرایران مورد بررسی قرار دادیم که در این لینک قابل دسترسی است. اکنون تویوتا مدل 2021 محصول پرفروش خود را معرفی کرده که تغییراتی در مقایسه با مدل قبلی دارد مانند بروزرسانی پلتفرم ایمنی تویوتا سنس 2.5 و همچنین تریم اکس اس ایی هیبریدی جدید که می تواند آنرا همچنان به عنوان یکی از پرفروش ترین سدان های جهان در بالای رده بندی ها حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمنی بیشتر

تویوتا Safety Sense 2.5 به عنوان یکی از مهمترین بروزرسانی ها در تمام تریم های کمری 2021 بطور استاندارد حضور دارد و شامل بهبود در کیفیت دوربین های محیطی و سنسورها، افزایش برد مفید دوربین، افزایش سرعت پردازش و عملکرد، بهبود کارایی در نور کم، بهبود عملکرد کروز کنترل تطبیقی، بهبود عملکرد دستیار حفظ خودرو بین خطوط و دیگر ویژگی های ایمنی کمری می شود.

نمای ظاهری

در تریم XSE هیبرید تغییرات طراحی بافت گریل(جلوپنجره)، چراغ های ال ایی دیی اصلی، رینگ های 19 اینچی آلومینیومی با طرح جدید و همچنین امکان انتخاب متنوع برای چرم در کابین جز ویژگی های جذاب محصول به شمار می روند.

XSE پیشرانه

این خورو در بخش پیشرانه همچنان از نمونه 2.5 لیتری 4 سیلندر هیبرید با 208 اسب بخار خروجی و گشتاور 221 نیوتن متر استفاده می کند.

برای سایر تریم های کمری 2021 امکان انتخاب دو پیشرانه وجود دارد؛ یکی نمونه 2.5 لیتری 4 سیلندر و دیگری 3.5 لیتری 6 سیلندر. میزان خروجی موتور 2.5 لیتری برابر با 203 اسب بخار با گشتاور 250 نیوتن متر و موتور 3.5 لیتری برابر با 301 اسب بخار با گشتاور 362 نیوتن متر است.

کابین

در فضای داخل کابین نیز دو انتخاب برای سیستم سرگرمی پیش روی خریداران قرار دارد که در نمونه اول نمایشگر لمسی 7 اینچی و در نمونه دوم نمایشگر 9 اینچی لمسی ارائه می شود.

XSE

در تریم های XLE و XSE امکان سفارش نمایشگر 7 اینچی دیجیتال جایگزین نشانگر سنتی آمپر و نمایشگر هدآپ 10 اینچی نیز وجود دارد.

تویوتا برای فروش کمری 2021 برنامه بسیار متنوعی تدارک دیده و قرار است 17 تریم مختلف پیش روی مشتریان قرار داشته باشد که در آینده با انتشار اطلاعات رسمی جدید، بدان خواهیم پرداخت.

تصاویر مربوط به تریم XLE: مازیار دانیالی بیشتر بخوانید: *تویوتا هریر 2021 معرفی شد/ بروزرسانی شاسی بلند ژاپنی پس از 6 سال(+تصاویر) *"سِنچوری" خاص ترین محصول تویوتا/ خودرویی ناشناخته در بازار جهانی(+تصاویر) *معرفی پریوس پرایم 2020/ زیباترین پلاگین هیبرید تویوتا چه ویژگی هایی دارد؟ (+تصاویر) *تویوتا هایلندر 2020 معرفی شد/ رقیب سرسخت بازار شاسی بلندها از ژاپن(+تصاویر)

 

لینک کوتاه: asriran.com/0035zX

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کمری هیبریدی تویوتا خودرو عصرایران کمری 2021

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۲۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هواوی سری جدید تلویزیون‌های هوشمند خود را با نام Vision Smart Screen ۴ SE در سه اندازه‌ی ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچی معرفی کرده است که ویژگی‌های جذابی را با قیمت منطقی ارائه می‌دهند.

تمام مدل‌های Vision Smart Screen ۴ SE دارای وضوح ۴K HDR، حاشیه‌ی بسیار باریک ۱٫۵ میلی‌متر و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۸ درصد هستند. این تلویزیون‌ها با فناوری کیفیت تصویر Honghu عرضه می‌شوند که نمایش ۱۰ میلیارد رنگ را با پوشش ۱۰۰ درصدی گستره‌ی فضای رنگی BT.۷۰۹ ارائه می‌کند.
تلویزیون‌های جدید هواوی به تراشه‌ای اختصاصی مجهز شده‌اند که قدرت نمایش تصاویر با وضوح ۴K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را دارد. این تلویزیون‌ها از درگاه HDMI ۲.۱ استفاده می‌کنند که برای تجربه‌ی گیمینگ ضروری است.

Vision Smart Screen ۴ SE دارای یک دوربین مبتنی‌بر هوش مصنوعی با وضوح ۱۰۸۰p است که امکانات جدیدی را در تماس تصویری و اجرای بازی‌های واقعیت افزوده فراهم می‌کند و می‌تواند تا هشت نفر را به‌طور همزمان شناسایی و حرکات آن‌ها را دنبال کند.

مدل ۷۵ اینچی تلویزیون Vision Smart Screen ۴ SE چهار اسپیکر دارد که دو مورد از آن‌ها طیف کامل فرکانسی و دو مورد دیگر فرکانس‌های پایین‌تر را شامل می‌شوند تا صدای محیطی قوی و جذابی ارائه دهند. مدل‌های کوچک‌تر هرکدام دارای دو اسپیکر طیف کامل هستند.

تلویزیون مورد بحث دارای فناوری محافظت از چشم است که توسط TÜV Rheinland برای نور آبی کم تأیید می‌شود و از خستگی چشم در تماشای طولانی‌مدت جلوگیری می‌کند.

قیمت تلویزیون سری Vision Smart Screen ۴ SE هواوی برای مدل‌های ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچی به‌ترتیب ۲٬۴۹۹ یوان (حدود ۳۵۲ دلار)، ۲٬۹۹۹ یوان (۴۲۲ دلار) و ۳٬۹۹۹ یوان (۵۶۳ دلار) تعیین شده‌ است.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901049

دیگر خبرها

  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد/معرفی جوان ترین و پیرترین استاد
  • سانتافه 2024؛ جوجه اردک زشت کره ای در نمایشگاه خودرو پکن (+تصاویر)
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • معلمان نمونه کردستان معرفی شدند
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!