Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@12:07:29 GMT

دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی حذف می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۳۵۲۴

دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی حذف می‌شوند

گروه استان‌ها- مدیر درمان تامین اجتماعی استان کردستان گفت: در آینده نزدیک دفترچه‌های کاغذی از بین رفته و به نسخه الکترونیکی تبدیل خواهد شد. - اخبار استانها -

هوشنگ فولادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی اظهار داشت: تمام تلاش مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی ایجاد رفاه، انگیزه و یک پشتوانه برای آینده بهتر و حمایت از قشر مولد جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در دو بخش بیمه‌ای و درمان فعالیت دارد، افزود: درحوزه بیمه با اتفاقات گسترش و شیوع کرونا بنا بر وظایف ذاتی خود، مسئولیت‌های بزرگی را تقبل کرده و بسیاری از بیمه‌شدگان که متضرر و شغل خود را از دست دادند، مورد حمایت سازمان قرار گرفتند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کردستان از ثبت‌نام متقاضیان بیمه بیکاری و استعلاجی‌های ناشی از متضرر شدن بیماری کرونا خبر داد و تصریح کرد: این‌روزها در راستای تبعیت از مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا، خدمات به‌صورت غیرحضوری به مردم ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برای تمدید اعتبار دفترچه‌های تامین اجتماعی نیازی به مراجعه حضوری بیمه‌شدگان به کارگزاری‌ها نیست، افزود: در آینده نزدیک دفترچه‌های کاغذی از بین رفته و به نسخه الکترونیکی تبدیل خواهد شد.

فولادی بیان کرد: در سال‌های اخیر سازمان تامین اجتماعی در بخش درمان و تأسیس کارگزاری‌های رسمی در شهرهای مریوان، بانه، کامیاران و دیواندره رشد قابل توجهی داشته و با گرفتن اعتبار به مدار خدمت‌رسانی رسیده است.

بیش از 639 هزار در استان کردستان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستندواگذاری 2درصد از سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی

وی از بهره‌برداری از بیمارستان تامین اجتماعی سقز تا آخر امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: توسعه بیمارستان تامین اجتماعی سنندج در چند سال اخیر، کسب رتبه اول در بین بیمارستان‌های ملکی سازمان تامین اجتماعی کشور و خرید و راه اندازی تجهیزات پزشکی در شهرهای سنندج و سقز از دیگر اقدامات انجام شده در کردستان است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کردستان با بیان اینکه همواره به‌دنبال پاسخگوی نیازهای بیمه‌شدگان و حمایت از تکیه بر منابع داخلی هستیم، عنوان کرد: خوشبختانه هم‌اکنون، کردستان جزو معدود استان‌هایی‌ست که در اکثر شهرستان‌های استان، به مردم خدمات ارائه کرده و شرایط استقرار مراکز ملکی سازمان را داریم

وی با تقدیر از تلاش‌های کادر درمان که این‌روزها ایثارگرانه در راستای حفظ سلامت مردم گام برمی‌دارند، ابراز کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، نیروهای سازمان تامین اجتماعی در کنار مجموعه علوم پزشکی کردستان در حوزه ارائه خدمات به بیماران کرونایی حضور مؤثر داشته‌اند.

فولادی با اشاره به اینکه بیش از 70 نفر از پرسنل سازمان تامین اجتماعی کردستان در شهرهای مختلف به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند، یادآور شد: این نیروها در دوران نقاهت به سر برده و خوشبختانه تلفات جانی نداشته‌ایم.

انتهای پیام/484/ش

R7848/P/S6,66/CT2 بیشتر بخوانید... کارفرمایان ۷۰۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی لرستان بدهی دارند طلب ۲۵۶ هزار میلیارد تومانی تامین اجتماعی از دولت بیش از یک میلیون نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در استان البرز هستند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی تامین اجتماعی استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۳۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد:‌ بیش از ۹۹ درصد سهام بانک رفاه کارگران در اختیار سازمان تامین اجتماعی است در حالی که سقف سهم این سازمان در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، به نقل از دیوان محاسبات، بر اساس گزارش این نهاد نظارتی سقف سهم سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران 33 درصد تعیین شده است در حالی که بیش از 99 درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تامین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده‌اند که سهام مازاد بر 33 درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی
  • ارائه ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان تامین‌ اجتماعی
  • ۱۷۴ هنرمند صنایع‌دستی مازندران بیمه شدند
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران