Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی از صلح و سازش در پرونده اختلاف مالی یک میلیارد و دویست میلیون ریالی در شعبه شورای حل اختلاف مشهد خبر داد. تاریخ انتشار: 08:07 - 28 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۸۵۳

رفسنجانی رییس شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی در گفت وگو با میزان، گفت: رسالت شوراهای حل اختلاف سوق دادن پرونده های قضایی به سمت صلح و سازش است و این رویکرد موجب تقویت دستگاه قضا در رسیدگی و کاهش اطاله دادرسی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ۲۳ خانواده با وساطت شورای حل اختلاف اصفهان به سازش رسیدند

وی با اشاره به بخشنامه ابلاغی رییس قوه قضائیه مبنی بر گسترش صلح و سازش، گفت: باید با تقویت شوراهای حل اختلاف فرهنگ سازش و صبر را در جامعه نهادینه کرد.

رفسنجانی افزود: نظر به اینکه گزارش اصلاحی قطعی و لازم الاجرا بوده و مانند حکم قابلیت اجراء دارد، نحوه تنظیم آن حائز اهمیت بسیاری است لذا برگزاری کلاس های آموزشی ویژه اعضای شوراهای حل اختلاف در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صلح و سازش شوراهای حل اختلاف صلح و سازش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۳۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس

امتداد - حامد رستمی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس، از بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران، فاطمه دهقانی مدیر شعب پست بانک استان فارس و معاون اعتباری استان به جهت پیگیری و همکاری کامل در جذب اعتبارات، اعطای تسهیلات معیشتی به دهیاران و دهیاری‌های استان فارس و تلاش‌های انجام شده در حوزه روستایی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در بخشی از متن این تقدیرنامه آمده است:

جناب آقای دکتر شیری
مدیرعامل محترم پست بانک ایران
سلام علیکم
سرافرازی و توسعه کشور در زمینه‌های گوناگون مرهون اقدام عملی فرزندان پر تلاش، خلاق و تحول آفرین این مرز بوم بوده است. لذا توفیق خدمت به نیکوترین مردم در نظام اسلامی فرصت گرانبها و پر افتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعادل را در پی خواهد داشت.
بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ ای (مدظله العالی) این اقدام خداپسندانه مصداق بارز «مسارعه الخیرات و سابقو الی خیرات» می باشد. به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این ظرفیت ایجاد شده در جهت پیشرفت اهداف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استفاده نموده و با تلاش و پشتکار نسبت به تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی گام بردارند. 
ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی برای جنابعالی، نظر به تعاملات فی مابین سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با پست بانک و حسن همکاری‌های انجام شده از طرف مدیریت و همکاران مجموعه پست بانک استان فارس، برخود لازم می دارم از زحمات حضرتعالی در راس مدیریت کشوری و مجموعه پست بانک استان به مدیریت سرکار خانم دهقانی و معاون اعتباری سرکار خانم قنبریان، به جهت پیگیری و همکاری کامل در جذب اعتبارات، اعطای تسهیلات معیشتی به دهیاران و دهیاری‌های استان فارس و تلاش‌های انجام شده در حوزه روستایی قدردانی و تشکر نموده و از درگاه حضرت احدیت، نیکنامی و تداوم توفیقات مسالت می نمایم.

حامد رستمی
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها
 

 

 


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • سازش در مزرعه به همت شورای حل اختلاف استان یزد
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • نه از یاران «ب. ز» می‌گویند نه مسائل مالی پرونده را شفاف می‌کنند
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود