Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس جمعیت هلال احمر سراوان گفت: بسته‌های غذایی و بهداشتی کرونایی میان بیماران خاص شهرستان سراوان توزیع شد. - اخبار استانها -

بهمن دهواری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سراوان اظهار داشت: تمامی بیماران دیالیزی و تالاسمی شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان سبد غذایی و بهداشتی این بسته‌های غذایی را که با همکاری آستان قدس رضوی و شبکه بهداشت و درمان توزیع شده است، دریافت نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این بسته ها شامل مواد ضد عفونی کننده ، دستکش ، ماسک ، برنج ، چای، لوبیا ماکارونی و... بودند و توزیع آن‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین این عزیزان انجام شده است.

‌‌توزیع 10 هزار سبد غذایی اهدایی بنیاد مستضعفان به حاشیه‌نشینان چابهار آغاز شدگزارش ویدیوئی| ‌‌توزیع 10 هزار سبد غذایی اهدایی بنیاد مستضعفان به حاشیه‌نشینان چابهار‌

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان گفت : توزیع این بسته‌ها در یک برنامه زمان‌بندی مشخص مکرر خواهد بود و خانوارهایی که تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفتند به طور متدوال مشمول حمایت‌های جمعیت هلال احمر قرار خواهند گرفت.

دهواری خاطرنشان کرد‌: به اقشار نیازمند که توسط خانه‌های هلال روستاها و بخش‌های شهرستان‌های سیب و سوران، سراوان و مهرستان شناسایی شده اند و به عشایری که در بارندگی های اخیر دچار خسارت گشته‌اند نیز کمک های معیشتی اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/395/ش

R7630/P/S6,65/CT1 واژه های کاربردی مرتبط محرومیت زدایی مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان بیشتر بخوانید... توزیع بسته‌های معیشتی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کرمان از امامزاده محمد آغاز شد دومین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در دزفول انجام شد + تصاویر از توزیع بسته‌های معیشتی تا لبخند رضایت مردم روستای «گوگجه» از خدمات سپاه+تصاویر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محرومیت زدایی مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان محرومیت زدایی مناطق محروم سیستان و بلوچستان بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟

روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی ۷۵ روز گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش، در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده و موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با برنامه ریزی معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب، دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • بسته خدمتی دندانپزشکی برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟