Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@04:43:29 GMT

تحلیل یک استقلالی از بازگشت استقلال

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۴۱۶۳

تحلیل یک استقلالی از بازگشت استقلال

بازیکن دهه هفتاد استقلال می‌گوید آبی پوشان پایتخت مقابل صنعت نفت آبادان با برنامه‌تر ظاهر و موفق شدند به پیروزی برسند.

به گزارش مشرق، ایمان عالمی بازیکن دهه هفتاد تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی آبی پوشان پایتخت مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: در هوای گرم آبادان شرایط بسیار سخت است و بازیکنان با این وضعیت بازی را شروع کردند و این باعث شد کار مقداری سخت شود اما با تعویض‌هایی که انجام شد، استقلال توانست مدیریت خوبی روی بازی داشته باشد و به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

طلب شفر و بویان را بدهیم، پنجره باز می‌شود

او ادامه داد: استقلال در این بازی تغییر سیستم داشت و در ادامه با همان سیستم سه دفاعه جلو رفت. حضور ارسلان مطهری در این بازی بسیار موثر بود و او موفق شد در این بازی گل بزند. بازیکنان جوانی که در این بازی حضور داشتند هم توانستند فرصت‌های خوبی در این بازی ایجاد کنند و حضور موثری داشته باشند.

عالمی در پایان گفت: وقتی که بازی‌ها روی روند خود جلو برود، کیفیت بازی‌ها افزایش پیدا می‌کند. استقلال در این بازی با برنامه‌تر بود و توانست به نتیجه مشخص برسد و سه امتیاز بازی را به دست آورد. این روند در ادامه نیز بهتر خواهد شد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم ایمان عالمی استقلال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی اخیر موفق شد با گل دقایق پایانی جود بلینگام مقابل بارسلونا به پیروزی ۳-۲ برسد. آنها با این پیروزی فاصله‌شان با بلوگرانا در رتبه دوم را به ۱۱ امتیاز رساندند و همین باعث می‌شود آنها در آستانه قهرمانی لالیگا قرار بگیرند.

در این بازی دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند و بارسلونا حتی می‌توانست برنده بازی شود اما گل مشکوک لامینه یامال که همچنان به‌طور دقیق مشخص نشده توپ از خط رد شده یا نه، قبول نشد تا رئال درنهایت با گلزنی در لحظات پایانی بازی را ۳-۲ ببرد.

با اینکه بسیاری از رسانه‌ها از عملکرد رئال مادرید در بازی با بارسلونا تمجید کردند، اما تونی کروس معتقد است رئال نمایش خوبی در این دیدار ارائه نداده است.

او در پادکستش در مورد ال‌کلاسیکو گفت:«راستش ال‌کلاسیکو بازی خوبی نبود. هر دو تیم خوب بازی نکردند. اگر واقعاً خوب بازی می‌کردیم می‌توانستیم آنها را ۴-۰ شکست دهیم. من از اینکه بازی را بردیم خوشحالم و جشن بزرگی گرفتیم اما به‌نظر من می‌توانستیم بهتر بازی کنیم و پیروزی بهتر را به‌دست بیاوریم.»

برخی از هواداران در فضای مجازی حق را به تونی کروس داده‌اند. چراکه رئال در مقابل بارسلونا با ثبت گل‌های قابل انتظار ۲.۳۴ دو موقعیت بزرگ گلزنی را از دست داد و همین نشان می‌دهد که آنها می‌توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند.

دیگر خبرها

  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت