Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:14:52 GMT

سالن بین‌المللی اسکواش بیرجند افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۴۴۸۶

سالن بین‌المللی اسکواش بیرجند افتتاح شد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در این آیین گفت: این مجموعه در زمینی به مساحت ۹۳۰ مترمربع و با هزینه کرد ۵۶ میلیارد ریال احداث و به بهره‌برداری رسید.

حسن عزیزی، جمعیت برخوردار این سالن بین‌المللی را ۲۲۰ هزار نفر ذکر کرد و افزود: نداشتن سالن اسکواش یکی از چالش‌های اساسی ورزش استان بود که با همت و پیگیری به نتیجه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی بیان کرد: این پروژه به صورت استاندارد بین‌المللی طراحی و با نظارت فنی فدارسیون اجرا شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: به قول رییس فدراسیون اسکواش مقرر شد اینجا محل برگزاری و کمپ‌های تیم ملی فدراسیون باشد.

وی ادامه داد: با عنایتی که استاندار خراسان جنوبی داشتند قرار است زمینی در سایت ۲ هکتاری مجموعه گردشگری بند دره بیرجند نیز به این مجموعه افزوده شود تا میزبان رشته‌های مختلف در بخش اسکواش باشیم.

رییس هیات اسکواش خراسان جنوبی هم گفت: سال ۹۶ مسوولیت هیات را قبول کردم و آن زمان رتبه ۲۸ کشور را داشتیم که با کمک اعضای هیات، ورزشکاران و مسوولان مربوطه اکنون رتبه اول کشور را داریم.

علی غنی افزود: کسب رتبه برتر کشور در حوزه اسکواش نشان دهنده کار جهادی است همچنین یکی از عوامل که می‌تواند اسکواش استان را پیشرفت و توسعه دهد افتتاح این مجموعه است چراکه افراد زیادی کمک کردند این پروژه به این مرحله برسد.

وی با بیان اینکه پیمانکار این پروژه در زمینه پرداختی‌ها نیاز به مساعدت و حمایت دارد تصریح کرد: استان ۳۳۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد لذا در معرض خطرات بسیار زیادی است.

رییس هیات اسکواش خراسان جنوبی ادامه داد: یکی از عواملی که می‌تواند جوانان را دور هم جمع کند ورزش است.

وی عنوان کرد: امروز بخاطر کرونا خیلی از مجموعه‌های ورزشی در سراسر استان دچار مشکل شده‌اند که درخواست داریم نگاه ویژه‌ای به ورزش استان داشته باشید تا شاهد افتتاح مجموعه‌هایی مانند این پروژه که مدرن‌ترین مجموعه کشور است باشیم.

وزیر ورزش و جوانان صبح امروز (شنبه) برای افتتاح ۱۳ پروژه ورزشی و بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی وارد خراسان جنوبی شد و بدو ورود به فرودگاه بیرجند مورد استقبال استاندار خراسان جنوبی، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه خود به استان خراسان‌ جنوبی علاوه بر سالن تخصصی و بین‌المللی اسکواش بیرجند، سالن ورزشی چند منظوره بانوان و سالن سقف کوتاه نهبندان و استخر سرپوشیده سربیشه را افتتاح می‌کند.

همچنین سالن‌های ورزشی چند منظوره بانوان سرایان، سالن‌های ورزشی چند منظوره روستای زول قاین و چمن بزرگ زیرکوه، زمین چمن موسویه و زمین چمن سه قلعه سرایان در این سفر به بهره‌برداری می‌رسد.

همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان به خراسان ‌جنوبی زمین چمن‌های مصنوعی روستای بندان نهبندان و روستای رقه بشرویه نیز افتتاح می‌شود.

۱۳ پروژه ورزشی خراسان ‌جنوبی با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان و زیربنای ۲۳ هزار و ۸۳۴ مترمربع اجرا شده است که جمعیت ۳۰۳ هزار و ۲۰۰ نفر از شهروندان استان از امکانات و خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

بازدید از چند پروژه و شرکت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای حضور وزیر ورزش و جوانان در خراسان جنوبی است.

تعدادی از معاونان وزارت ورزش و جوانان نیز سلطانی فر را در این سفر همراهی می‌کنند.

برچسب‌ها وزارت ورزش و جوانان خراسان جنوبی فدراسیون اسکواش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان خراسان جنوبی فدراسیون اسکواش وزارت ورزش و جوانان خراسان جنوبی فدراسیون اسکواش وزیر ورزش و جوانان خراسان جنوبی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور گفت: این طرح در استان بین شهرداری بیرجند و شرکت ارتباطات شاتل به عنوان شرکت مجری با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان به امضا رسید و تا شهریور به بهره برداری می‌رسد.
روحانی نژاد با بیان اینکه اجرای فیبر نوری پیش نیاز هر شهر هوشمند است افزود: این طرح امکان استفاده شهروندان از اینترنت پرسرعت خانگی و فناوری‌های نوین، ارتقای کیفیت عملکرد و کاهش هزینه‌ها و مصرف بهینه منابع را فراهم می‌کند.
استاندار نیز گفت: از ابتدای دولت سیزدهم ۳۵۳ روستای ۲۰ خانوار استان از اینترنت پر سرعت بهره‌مند شدند.
وی افزود: سعی ما در استان این است تا علاوه بر مرکز استان در سایر شهرستان‌ها هم این طرح سریع‌تر اجرایی شود و مردم از آن بهره‌مند شوند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی نیز گفت: براساس این تفاهم‌نامه شبکه فیبر نوری به طول بیش از ۱۰۰ کیلومتر شامل خیابان‌های اصلی، فرعی و کوچه‌ها اجرا خواهد شد و بستر اتصال ۶۵ هزار پورت برای استفاده مشترکین خانگی و تجاری در بیرجند فراهم خواهد شد.
شهردار بیرجند هم گفت: تمام توان خود را در راستای خدمات ارتباطی مطلوب به شهروندان بکار گرفته ایم.
رئیس هیات مدیره شاتل هم با اشاره به هزینه هزار میلیارد ریال در زمینه اجرای این طرح گفت: خراسان جنوبی سی امین استان در زمینه اجرای این طرح در سطح کشور است.

همچنین عملیات اجرایی طرح فیبر رسانی به منازل و کسب و کار‌ها در بیرجند با حضور معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و استاندار خراسان جنوبی در بلوار پاسداران این شهر آغاز شد.

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد