Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی شهدای مسجد ارک گفت: این گروه جهادی بلافصله بعد از توصیه مجدد مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس به کمک مؤمنانه، ۳۱۵ بسته ارزاق برای خانواده‌های نیازمند شناسایی شده، تهیه و توزیع کرد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین ارضی مسئول گروه جهادی شهدای مسجد ارک تهران اظهار داشت: بعد از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی که فرمودند: کمک مؤمنانه مجدداً باید انجام شود و کمرنگ هم نشود، به سرعت لبیک گفتیم و چند روز بعد از بیانات معظم‌له، مرحله جدیدی از توزیع بسته‌های ارزاق را اجرایی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تهیه و توزیع ۳۱۵ بسته ارزاق برای نیازمندان
وی افزود: در این مرحله ۳۱۵ بسته ارزاق برای خانواده‌های نیازمند شناسایی شده، تهیه و توزیع کردیم. این برنامه در حالی اجرایی شد که مجموعه جوانان و مسئولین مسجد، برای مراسم شب زیارتی امام رضا (ع) در حال برنامه‌ریزی و تلاش بودند، اما روز سه‌شنبه ۲۴ تیرماه تهیه ارزاق و توزیع را انجام دادیم و در عین حال نیز آماده‌سازی‌های لازم برای برگزاری مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین برپایی موکب مسجد را پیش بردیم.
توزیع بیش از ۱۳۰۰ بسته ارزاق در ماه ذی‌القعده
ارضی با بیان اینکه بنا داریم در روز‌های آتی نیز مرحله دوم کمک‌رسانی‌ها را انجام دهیم، گفت: در ماه ذی‌القعده گروه جهادی شهدای مسجد ارک، بیش از ۱۳۰۰ بسته ارزاق به نیازمندان اهدا کرد و اجازه ندادیم زنجیره کمک‌رسانی‌ها قطع شود و بعد از رزمایش همدلی ماه رمضان روند را ادامه دادیم.

مسئول گروه جهادی شهدای مسجد ارک تهران گفت: مردم خیرخواه می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای مشارکت در این طرح‌های خدمت‌رسانی به شماره کارت گروه ۶۲۷۳۸۱۱۱۴۷۱۹۳۷۳۱ واریز کنند. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مسجد ارک رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای بسته ارزاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ شرکت ۵۰ گروه جهادی خوزستان در طرح عهد خدمت موجب شد این استان از نظر تعداد گروه‌های شرکت کننده مقام نخست را در سطح کشور کسب کند.
طرح عهد خدمت با هدف آبادانی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار کشور با حضور ۱۷ هزار دانشجوی جهادگر برگزار شد. در استان خوزستان ۵۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم نقش آفرینی کردند که در کشور مقام اول را کسب کردند.
در این گروه‌های جهادی خوزستان، هزار و ۱۹۲ دانشجو حضور داشتند که از نظر تعداد پس از استان تهران رتبه دوم را کسب کردند. خدمت رسانی گروه‌های جهادی خوزستان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی و تربیتی و مشاوره و روانشناسی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی صورت گرفت. توزیع بسته‌های معیشتی، پخت غذای گرم، توزیع نان، لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک از دیگر خدمات این گروه‌ها بود.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره