Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@02:27:48 GMT

برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در ۴ ورزشگاه جام جهانی

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۶۰۴۷

برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در ۴ ورزشگاه جام جهانی

مسابقات لیگ قهرمانان در ۴ استادیوم جام جهانی در قطر برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه استاد الدوحه قطر در گزارشی پیرامون برگزاری ادامه رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا به صورت متمرکز در این کشور نوشت: دوحه از ابتدا هم تنها گزینه AFC بود که تمامی امکانات لازم برای برگزاری این مسابقات را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده است: کنفدراسیون فوتبال آسیا همانطور که انتظار می رفت دوحه را به عنوان میزبان رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا انتخاب کرد. بازی هایی که از ادامه مرحله گروهی در منطقه غرب پیگیری می شود و به مراحل حذفی خواهد رسید.

فدراسیون فوتبال قطر با یک پروژه کامل و استفاده از امکانات میزبانی جام جهانی خواستار برگزاری این رقابت ها در دوحه شده بود. در این برنامه 5 استادیوم برای برگزاری بازی ها پیش بینی شده که چهار ورزشگاه از استادیوم های آماده شده برای برگزاری جام جهانی 2022 خواهد بود. ورزشگاه های استاد خلیفه، استاد الجنوب، مدینه التعلیمیه و الریان در کنار استادیوم جاسم بن حمد که از ورزشگاه های جام جهانی نیست. هر 5 استادیوم از سیستم خنک کننده بهره می برند که امکان برگزاری مسابقات در این فصل را فراهم می کنند.

 همانطور که انتظار می رفت دوحه با توجه به امکانات موجود تنها گزینه ای بود که می توانست رقابت ها را در این مقطع برگزار کند و شروط AFC را محقق خواهد کرد.  هر یک از 16 تیم حاضر در بازی ها یک زمین تمرینی خاص در اختیار دارد، تست های کرونا و مراقبت های مرتبط با شیوع این بیماری به خوبی انجام خواهد شد و مشکلی برای ورود تیم ها به دوحه و اقامت آنها در طول برگزاری بازی ها وجود ندارد. همچنین تمام مسائل مربوط به حق پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی و سایر موارد مورد نظر AFC اجرا خواهد شد تا بازی های باقیمانده لیگ قهرمانان در این فصل به بهترین شکل برگزار شود.

قطر؛ میزبان قطعی ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,1410,27/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال لیگ قهرمانان آسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان آسیا فوتبال لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان جام جهانی رقابت ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید از پیرمرد هتاک سپاهانی؛ او بازداشت نشده و پیغام ویدیویی داده! +فیلم

پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی 24 ساعت پس از دیدار با پرسپولیس یک پیام ویدئویی منتشر کرد.

جدا از بحث تنش و درگیری بین هواداران پرسپولیس و سپاهان در دیدار روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی که جابه‌جایی طرفداران بانوان قرمزپوش از طبقه دوم جنوبی به سمت مخالف اسکوربورد استادیوم را به همراه داشت، یک حاشیه عجیب از سوی یک پیرمرد اصفهانی تبدیل به بحث اول از بازی ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران شده است.

به گزارش ورزش سه، ویدئویی از یک پیرمرد اصفهانی در جمع هواداران سپاهان در ورزشگاه آزادی که اظهارات توهین آمیز نسبت به بانوان پرسپولیسی داشته و با توجه به روشنایی روز احتمالا حدود دو ساعت قبل از شروع بازی ضبط شده، جنجال زیادی برپا کرده و واکنش همه سرخ پوشان از مدیریت باشگاه گرفته تا مربیان، بازیکنان و پیشکسوتان را به دنبال داشته است.

سربند هوادار سپاهان که نام مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) را داشته و آن الفاظ و جملات را بر زبان آورده، عصبانیت و واکنش عموم مردم را نیز به دنبال داشته و عموم جامعه خواستار برخورد جدی با این پیرمرد هتاک در بین هواداران تیم اصفهانی شده‌اند.

با وجود اینکه باشگاه سپاهان نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داده، اما برخورد قاطع با وی صورت نگرفته و در حالی که شایعات زیادی مبنی بر دستگیری آن پیرمرد مطرح شده بود، چنین اتفاقی نیفتاده و این موضوع صحت ندارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این پیرمرد اصفهانی که ظاهرا مغازه‌دار و فروشنده لوازم کامپیوتری و الکترونیکی است، در یک پیام ویدئویی عذرخواهی خود را عنوان کرده: «با سلام خدمت تمام مردم ایران. من در استادیوم آزادی اسیر جو ورزشگاه شدم و به بانوان پرسپولیس جسارت کردم و من از تمام بانوان ایران، به‌ویژه بانوان پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم.»

او همچنین توصیه‌ای هم به مسئولان برگزاری مسابقات در سازمان لیگ و امنیتی استادیوم داشته و درخواست جابه‌جایی تماشاگران میزبان را داشته که جالب توجه است و در پایان ویدئوی کوتاه خود می‌گوید: «ورزشگاه و جایگاه بانوان در ورزشگاه نباید اینجا (طبقه دوم جنوبی) و بالاتر از سپاهان باشد که چنین مواردی پیش بیاید.»

این اظهارات پیرمرد سپاهانی در شرایطی مطرح شده که هنوز فدراسیون فوتبال و مقامات انتظامی نیز واکنشی نسبت به این مسئله نشان نداده‌اند و انتظار می‌رود برخورد لازم با چنین هوادارانی صورت بگیرد و از تنش‌های بعدی جلوگیری شود.

ضمنا در استادیوم آزادی همچنین ویدئوی مشابهی از این هوادار سپاهان ضبط شده بود، اما به دلیل اظهارات توهین‌آمیز وی منتشر نشدتا بانوان پرسپولیسی مورد اهانت قرار نگیرند، اما در نهایت یک ویدئوی دیگر در فضای مجازی وایرال شد و حواشی زیادی به دنبال داشت.

دیگر خبرها

  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!
  • خبر جدید از پیرمرد هتاک سپاهانی؛ او بازداشت نشده و پیغام ویدیویی داده! +فیلم
  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • پیغام جدید از پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی در یک ویدئو
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!