Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده کشورمان در مسابقات جهانی دانشجویان و بازی فیفا ۲۰ در فینال، با قبول شکست برابر حریف عمانی خود به مقام دوم رسید. تاریخ انتشار: 10:38 - 28 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۸۴۷۹

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات بازی‌های الکترونیک دانشجویان جهان eSport در رشته فیفا ۲۰، با حضور ۳۲ شرکت‌کننده در قسمت آقایان و ۱۲ شرکت کننده در بخش بانوان از بیش از ۳۰ دانشگاه از سراسر جهان در ۸ روز رقابت شدید آنلاین برگزار و با نایب قهرمانی نماینده کشورمان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار نهایی مسیح محافظت‌کار مقابل نماینده عمان قرار گرفت که طی یک مسابقه نزدیک و پایاپای، هر بازیکن برنده یک مسابقه شدند و بازی ۲ بر ۲ مساوی شد تا در نهایت کار به گل طلایی بکشد. در وقت اضافه، نماینده کشورمان با بدشانسی گل طلایی را دریافت کرد و در عین شایستگی به مقام نایب قهرمانی جهان دست یافت و نماینده کشور استرالیا سوم شد.

پریا معارفی هم در بخش بانوان حضور داشت که توانست از گروه خود صعود کند و علی‌رغم بازی‌های خوب، موفق به کسب مقام نشد.

بیشتر بخوانید: زمان مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی مشخص شد انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های دانشگاهی فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گرگیج رئیس هیات فوتبال شهرستان هیرمند گفت: مسابقه فوتسال جام رمضان شهرستان هیرمند در دو بخش مرکزی و قرقری برگزار شده است.
وی افزود: در بخش مرکزی تیم‌های پایانه مرزی میلک، شورای اسلامی خمر و دادگستری هیرمند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
گرگیج افزود: در بخش قرقری تیم‌های شورای شهر و شهرداری قرقری و اتحاد دهمرده به فینال این مسابقات رسیدند که در پایان این مسابقه تیم اتحاد دهمرده توانست حریف خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به مقام اول این مسابقات برسد.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۰ اردیبهشت
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد