Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی شطرنج باز ایران در نیمه نهایی مسابقات آنلاین شکست خورد تا از صعود به فینال این رقابت ها باز بماند.

به گزارش ایسنا، با توجه به شیوع کرونا و لغو اکثر رقابت‌های ورزشی، رشته شطرنج از جمله ورزش‌هایی بود که در اوایل کار با وجود لغو شدن بازی‌ها به صورت آنلاین رقابت‌های خود را ادامه داد.

سارا سادات خادم‌الشریعه، بانوی شطرنج‌باز ایران که مدتی است در مسابقات رسمی حضور نداشته، تصمیم گرفت در رقابت‌های شطرنج آنلاین سرعتی بانوان شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله چهارم این مسابقات بانوی شطرنج‌باز ایران در دور اول به مصاف ایرینا کروش آمریکایی رفت که موفق شد با نتیجه قاطع هشت بر سه این شطرنج باز آمریکایی را شکست دهد. او در دور دوم مقابل آنا موزیچوک از اوکراین قرار گرفت. خادم الشریعه در این مسابقه موفق شد حریفش را با نتیجه هفت و نیم بر سه و نیم شکست دهد و به مرحله بعد این مسابقات صعود کند. 
بانوی شطرنج باز ایران امشب در نیمه نهایی این مسابقات به مصاف الکساندرا کاستنیوک روسی که در کارنامه اش قهرمانی بانوان جهان دارد، رفت. خادم الشریعه در این بازی حساس نتوانست حریف قدرتمندش را شکست دهد و از صعود به فینال این رقابت ها باز ماند.
مسابقات جایزه بزرگ شطرنج سرعتی بانوان فیده با حضور چهره‌های برتر در حال پیگیری است و در یک نتیجه جالب نفر اول شطرنج بانوان جهان در نیمه نهایی این رقابت ها از شطرنج باز هندی شکست خورد و از صعود به فینال باز ماند.
با این نتایج خادم الشریعه باید برای کسب مقام سومی در دیدار رده بندی مقابل هو یفان قهرمان حال حاضر شطرنج بانوان جهان حضور پیداکرده و به رقابت بپردازد.
لازم به ذکر است این مسابقات آنلاین در چهارمین مرحله خود پیگیری می شود. همچنین بانوی شطرنج باز ایران در مرحله دوم و سوم این رقابت ها به مقام چهارمی بسنده کرده بود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شطرنج سارا خادم الشریعه شطرنج باز ایران نیمه نهایی خادم الشریعه رقابت ها بانوان جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۲۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم میکس ریکرو ایران در دور نخست مسابقات حذفی جام جهانی تیراندازی با کمان شانگهای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم هلند به پیروزی رسید.   تیم کشورمان در مرحله یک هشتم پایانی با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم فرانسه تیم دوم مسابقات گذشت و راهی دور بعد شد.   تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی با نتیجه ۵ به ۴ مقابل مکزیک نتیجه را واگذار کرد و و از صعود به جمع ۴ تیم برتر بازماند.   در مرحله مقدماتی این مسابقات تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز ۱۳۲۷ در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد. ­

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند