Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاده رینگ آزادی برای استفاده بهینه دوچرخه سواران آسفالت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فدراسیون دوچرخه سواری خسرو قمرى رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص همکاری هاى مشترک براى پیشرفت دوچرخه سوارى همگانى در سطح کلانشهر تهران، با مناف هاشمى معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران دیدار و گفت وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار که در ساختمان معاونت حمل و نقل شهرداری تهران با حضور خسرو قمرى، رییس فدراسیون دوچرخه سوارى، خلوتى رییس کمیته دوچرخه سوارى همگانى و صابرى مدیر روابط عمومى برگزار شد، ضمن بررسى راهکارهاى همکارى مشترک بین فدراسیون و شهردارى تهران در خصوص تعاملات بیشتر و گسترش دوچرخه سوارى شهرى با استفاده از پتانسیل شهردارى در کلانشهر تهران، در خصوص احیاء تیم دوچرخه سوارى سازمان ترافیک، مذاکراتى انجام شد که امید می رود با مساعدت و همکارى مسئولین ذیربط، به زودى پایتخت همگام با توسعه علمى و منطبق با استاندارهاى جهانى دوچرخه سوارى همگانى براى کلیه سنین، با تیم منسجم و پیشینه دار دوچرخه سوارى سازمان ترافیک در میادین دوچرخه سوارى بدرخشد.

خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در حاشیه این دیدار گفت: در این جلسه در دو موضوع، دستور آقای مناف هاشمی را گرفتیم. یکی اینکه قرار شد یک تفاهم نامه ای در خصوص ورزش همگانی با شهرداری تهران منعقد شود و موضوع دیگر درباره باشگاه ترافیک بود که در گذشته این باشگاه متاسفانه به دلایلی به مرحله تعطیلی رسید و مقرر شد که احیا مجدد باشگاه ترافیک شهرداری تهران بررسی تا انشاله در آینده نزدیک باشگاه ترافیک در لیگ برتر حضور داشته باشد و فعالیتش را زیر نظر شهرداری تهران شروع کند.

در ادامه وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از موارد مورد بحث این دیدار، موضوع آسفالت دور مجموعه ورزشگاه آزادی بود.  یکی از مناطق پرطرفداری که بیشترین دوچرخه سواران حرفه ای و ملی پوش ما در آنجا تمرین می کنند، که با پیگیری های صورت گرفته مقرر گردید با دستور مجدد آقای مناف هاشمی طی دو هفته آینده شاهد آسفالت این مناطق باشیم.  

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه باشگاه ترافیک شهرداری تهران دوچرخه سوارى

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن تویسرکانی، صبح دوشنبه در نشست شورای شهر کرمان گفت: پیمانکار آسفالت شهر کرمان مشخص شده و در قالب جهاد آسفالت، کار شروع خواهد شد.

وی، با اشاره به اینکه نواقص و کمبودهای سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان، در حال رفع‌شدن است، افزود: آسفالت معابر در محله‌های کمتر برخوردار، ازجمله خیابان‌های شهید قدوسی و شهید دستغیب، شروع شده که این اقدام در وضعیت ترافیکی شهر کرمان نیز مؤثر است.

سرپرست شهرداری کرمان، از تعامل با شرکت توزیع نیروی برق شمال استان خبر داد و افزود: پس از آسفالت معابر، روشنایی آنها نیز بهینه خواهد شد.

کد خبر 6092185

دیگر خبرها

  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آنها بازگردانیم
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آن‌ها بازگردانیم
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود