Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@17:05:17 GMT

استقرار سینما امید در قیدار

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۶۹۳۷

استقرار سینما امید در قیدار

ایسنا/زنجان معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: عملیات عمرانی سینما امید در قیدار طی یک ماه آینده آغاز می‌شود.

محمود علی‌محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با سینما امید شهر قیدار، اظهار کرد: سینما امید در شهرهای فاقد سینما و دارای جمعیت بالای ۱۰۰ هزار نفر می‌تواند، استقرار یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سینماهای امید با مشارکت سازمان سازمان سینمایی و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برپا می‌شود. با قیمت‌های امروز ساخت یک سالن سینما، ۴ الی ۴ و نیم میلیارد تومان هزینه را در بر دارد.

این مسئول تصریح کرد: مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار بلاعوض و ۶۰ میلیون تومان هزینه کارهای مطالعاتی از طرف سازمان سینمایی و ۵۰۰ میلیون تومان نیز از طرف سازمان شهرداری‌ها پرداخت می‌شود. همچنین برای مابقی هزینه‌ها شهرداری می‌تواند از تسهیلات ۳ میلیارد تومانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها استفاده کند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در صورت آماده‌سازی پروژه در عرض ۳ ماه، مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان نیز از طرف سازمان سینمایی برای تجهیز سالن اختصاص داده خواهد ‌شد.

علی‌محمدی افزود: در یک ماه آینده عملیات عمرانی سینما شروع خواهد شد و در دهه فجر شاهد ساخته شدن یک پردیس سینمایی مشتمل بر ۳ سینما در شهر قیدار خواهیم ‌بود.

این مسئول با بیان اینکه در شهر ابهر نیز شهرداری و بخش خصوصی مشغول به ساخت ۳ سینما به‌صورت خصوصی هستند، اظهارکرد: همچنین توافقات اولیه برای تبدیل سه سینمای بزرگ به سینماهای کوچک صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت انجام توافقات کلی شاهد ساخته شدن ۳ سینما در سال ۱۴۰۰ و ۴ سینما در سال ۱۴۰۱ در ابهر خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری زنجان سینما میلیون تومان سینما امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: باید از طریق مولدسازی از اعتبارات پروژه‌هایی که در سطح استان تعریف شده است، استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، جعفر قزوینیان، امروز_ دوشنبه هفدهم اردیبهشت- در جلسه بازآفرینی شهری با بیان اینکه باید دست به دست هم بدهند و در خصوص بازآفرینی شهری انرژی بیشتری گذاشته شود، اظهار کرد: در جلسه پیشنهادات چند پروژه مطرح شد که معتقدیم این پیشنهادات می‌تواند در رفع معضلات شهری مؤثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر باید راه‌اندازی شود، اظهار کرد: انتظار داریم شهرداری ابهر همکاری لازم را در خصوص راه‌اندازی این دفتر داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اضافه کرد: با راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در این شهرستان، کارگزاری برای این دفتر انتخاب خواهد شد تا بتوانیم به صورت جدی وارد کار شویم و از ظرفیت مردم و مسئولان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه تبلیغات گسترده در شناساندن و معرفی مشوق‌ها به مردم بسیار مؤثر است، اضافه کرد: باید در این خصوص جلسات متعددی با سازنده‌ها برگزار شود تا مسائل در جلسات بررسی و گزارش داده شود، چرا که این مهم در پیشرفت کار تأثیرگذار خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه بازآفرینی شهری اعتبار خاصی از طریق سازمان مرکزی به صورت مستقیم ابلاغ نمی‌کند، ادامه داد: این در حالی است که اداره‌کل راه و شهرسازی استان ظرفیت‌های خوبی دارد و می‌تواند به شهرداری نیز کمک کند.

قزوینیان تصریح کرد: همچنین این مجموعه از طریق کمیسیون ماده ۵ ظرفیت بالقوه‌ای دارد، به همین خاطر شهرداری ابهر می‌تواند پیشنهادهای خوبی در این خصوص به ستاد ارائه دهد تا اقدامات و کارهای لازم انجام گیرد.

وی با بیان اینکه می‌توان از طریق مولدسازی از اعتبارات پروژه‌هایی که در سطح استان تعریف شده است، استفاده کرد، گفت: در این راستا شهرداری ابهر باید پروژه‌هایی را که برای مردم و شهرستان مفید و جذاب است، ارائه دهد.

کد خبر 751121

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس سازمان سینمایی به اظهارنظرها درباره بیکاری سینماگران و زیر سوال بردن فروش فیلم‌ها
  • بیکاری سینماگران ربطی به رونق اقتصاد و فروش فیلم‌ها ندارد
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • محمد خزاعی مطرح کرد؛تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • رئیس سازمان سینمایی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • خزاعی: تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید