Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل تعاونی کارکنان جنسیت: آقا، خانم  با سابقه 2 تجربه موفق در مدیریت سیستم های با تعدد پرسنل دارای شخصیت برجسته دارای تعهد کاری مسلط به قوانین حقوقی و مالی و فروش مسئول حسابداری جنسیت: آقا، خانم  آشنا به منابع انسانی و روابط عمومی تعاونی با سابقه حداقل دو سال کار با نرم افزار های حسابداری دقیق و منظم حداکثر 35 سال سن از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را با ذکر سمت سازمانی مورد نظر به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل: cooperative.resco@gmail.com پربیننده ترین استخدام کارشناس کنترل پروژه، کارشناس دفتر فنی، کارشناس HSE استخدام تکنسین مکانیک در یک شرکت صنعتی در صفادشت استخدام کارشناس شبکه های اجتماعی و وب سایت در رشت استخدام کمک انباردار، راننده با موتور،حسابدار در گیلان استخدام کارمند اداری در شرکت سالیان کیش در البرز

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۷۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس

امتداد - مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

مهدی قمصریان پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • داستان روز اول (6+4 نکته درباره جامعه پذیری کارکنان در سازمان)
  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • گزارش تصویری | تجلیل مدیر کل صدا و سیما از مقام کارگران
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • ۳۶۰۰ معلم در اصفهان استخدام می‌شود/تخلیه ۴۲ مدرسه به دلیل فرونشست
  • آخرین جزئیات استخدام پلیس فتا + شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور