Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@00:43:29 GMT

راه‌های شریانی خوزستان بهسازی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۸۲۱۵

راه‌های شریانی خوزستان بهسازی می‌شوند

ایسنا/خوزستان معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به اجرای پروژه‌های بهسازی در راه‌های شریانی استان گفت: با اتمام پروژه‌های تعریف‌شده تا چند ماه آینده، ۹۰ درصد خرابی‌های شدید موجود در راه‌های شریانی خوزستان رفع خواهد شد.

محمد جولانژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای عملیات بهسازی آسفالت در ۶۲ کیلومتر از راه‌های منتهی به مسجدسلیمان اظهار کرد: این عملیات با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه‌ها شامل چهار پروژه در محور اهواز - مسجدسلیمان است و دیگر پروژه‌ها در محورهای شوشتر - مسجدسلیمان، اندیکا - مسجدسلیمان، هفتکل - مسجدسلیمان و لالی- مسجدسلیمان تعریف شده‌اند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و  نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: عمده عملیات‌ها در این محورها شامل لکه‌گیری، درزگیری، چیپ سیل، فوگ سیل، بازیافت سرد و شانه‌سازی خواهد بود.

وی گفت: محور ایذه - دهدز نیز از جمله مسیرهایی است که در سال‌های گذشته از لحاظ زیرساختی با مشکلات زیادی مواجه بوده اما در ماه‌های اخیر با تخصیص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار در قالب چهار قرارداد، ۲۵ کیلومتر بهسازی آسفالت در این محور در حال اجرا است و تا چندماه آینده شاهد بهبود وضعیت آسفالت در این محور خواهیم بود.

جولانژاد افزود: دو هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه شریانی در استان خوزستان وجود دارد که ۸۰ درصد بار ترافیکی خوزستان از این راه‌ها عبور می‌کند. با اتمام پروژه‌های تعریف‌شده تا چند ماه آینده، ۹۰ درصد خرابی‌های شدید موجود در راه‌های شریانی خوزستان رفع خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی حمل و نقل راه راه های شریانی پروژه ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حاجیه خانم شاهزاده ایزد، مادر شهید روزعلی ایزدیان از شهدای ۸ سال دفاع مقدس استان خوزستان و شهرستان مسجدسلیمان پس از تحمل سال‌ها فراغ فرزند، دار فانی را وداع گفت.


مراسم تشییع و خاکسپاری این مادر صبور باحضور مسئولان و اقشار مختلف مردم شهیدپرور مسجدسلیمان برگزار و پیکرش تا آرامگاه ابدی در بهشت آباد این شهرستان بدرقه شد.


شهید روز علی ایزدیان در سال ۱۳۶۱ و در عملیات والفجر مقدماتی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از ۳۸ سال، در سال ۱۳۹۹ شناسایی و در ۲۴ مهرماه همزمان با سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) تشییع و گلزار شهدای کلگه مسجدسلیمان به خاک سپرده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • انسداد ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش‌های سیل‌آسا
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • باران شدید در خوزستان / دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند