Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@06:21:34 GMT

چرا ما تأکید زیادی بر روی زیباکنار داریم؟

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۸۷۹۱

چرا ما تأکید زیادی بر روی زیباکنار داریم؟

گیلان در این سال ‌ها ، با ساحل زیبایش ، به خصوص سواحل زیباکنارش ، بیش از هر زمانی به نقطه هدفی برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل گشته است . - اخبار بازار -

گردشگرانی که دیگر حتی به یک گردش چند روزه در این منطقۀ بی‌ مانند ، یعنی زیباکنار قانع نبوده و در اندیشه دست و پا کردن یک سقف دائمی برای گردش‌ های طولانی‌ تر و اقامت دائمی ‌تر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعت و سرشت انسان اینگونه است که میل به دریا و طبیعت ساحلی دارد. زندگی در ساحل از دیر باز در رویای عاشقانه زیستن متصور شده است. آنچه که جلوه حیات بشری و روح پر از اشتیاق انسانی را سیرآب می کند را به زبان ساده می‌توان در گشت و گذار ساحلی، قدم زدن آب و هوای ساحلی، استشمام بوی نم دریا، گوش دادن به صدای امواج و دریافت آرامش بی کران بوده و هست.

در زمانه‌ای که تغییرات آب و هوایی و خشکسالی ناجوانمردانه‌ از یک طرف و دود و دم و غبار شهری از طرف دیگر خلق ما ایرانی‌ها را به تنگ آورده بی گمان نمی تواند سرمایه گذاری و خرید ویلا در شمال را امری بیهوده توصیف کرد. مناطق ساحلی شمال ایران از نقطه نظر زیبایی در توصیف نمی گنجند. در هر جایی از این سرزمین که پا بگذارید نشاط و سرزندگی و روح طبیعت شما را به وجد خواهد آورد.

چه چیز از این بهتر که پس از یک دوره کار و خستگی فراوان برای مدتی در ویلای شخصی شمال خود به آرامش دست یابید و همانگونه که در یک ویلا شمال  لوکس و زیبا دراز کشیده اید از زیبایی ذاتی شمال کشور و آرامش بی بدیل استان های شمالی لذت ببرید.

بی گمان سرمایه گذاری و خرید خانه در شمال چه برای افرادی که خواهان خرید اولین خانه خود هستند و چه برای افرادی که به دنبال خرید ویلا در شمال به عنوان خانه دوم خود هستند یک سرمایه گذاری بلند مدت و بدون ضرر است.

تجربه نشان داده که قیمت املاک و مستغلات شمال کشور هر روز به دلیل افزایش تقاضا رو به افزایش بوده است. ضمن اینکه شما با خرید ویلا شمال نه تنها جایی را برای آرامش خود و استراحت در زمان های مختلف فراهم کرده اید بلکه می توانید با اجاره دادن املاک شمال خود به درآمدی نسبتا مناسب تا زمان خواب پول خود دست یابید.

اما چرا ما تأکید زیادی بر روی زیباکنار داریم؟

قبل از هر چیز باید بگوئیم که کرانه ساحلی زیباکنار در حوزۀ اصلی منطقه آزاد انزلی قرار دارد و این خود به تنهایی یعنی فرصت‌های بی‌شمار تجارت آزاد در استراتژیک‌ ترین نقطه شمالی ایران که سالانه بیش از 9 میلیون مسافر و گردشگر را به خود می‌ بیند.

از سوی دیگر با خرید ویلا زیباکنار در این منطقه منحصر به فرد ، شما در کنار بی ‌نظیرترین جاذبه‌های گردشگری همچون پارک ملی بوجاق، رودخانه سفید رود، پل چوبی، رودخانه اوشمک، مرکز بزرگ تفریحی صدا وسیمای ایران، ساحل کاسپین، دهانه درون ریز سفید رود به دریا، دشت‌های وسیع طبیعی و مواهب بی‌نظیر دیگر قرار خواهید گرفت.

شرکت انبوه‌سازان آرش در 15 سال سابقه تخصصی با پشتوانه یک تیم متخصص مهندسی ، به عنوان یک مشاور در حوزۀ سرمایه گذاری املاک در خدمت شما خواهد بود تا بدون دغدغه و نگرانی به یاری شما آمده و هر گونه اندیشه سرمایه گذاری تان را به خرید ملکی بدون دردسر و آینده دار هدایت کند.

فرصت‌های خوب سریع از دست می ‌روند. پس همین حالا با مشاوران فروش ما تماس بگیرید .

انتهای پیام/

R1012122/P/S1407,1431/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرمایه گذاری خرید ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)

استون ویلا در آوریل 2023 با برتری مقابل چلسیِ گراهام پاتر، زمینه‌ساز اخراج او شد. مائوریسیو پوچتینو در آوریل 2024 از این سرنوشت فرار خواهد کرد.

دانلود (101.1MB)

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی برای ۱۳ استان
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا (استون ویلا ۲-۲ چلسی)
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • صدرشیمی، مهریزی شد